به گزارش پارس نیوز، 

امروز در ادامه رقابت‌ها دو بازی برگزار می‌شود که در رشت تیم سپید رود با مربی جدید خود تادر دست نشان باید مصافی سخت با شاگردان برانکو داشته باشد. دست نشان پس از کناره گیری علی کریمی هدایت این تیم را در دست گرفت. سپید رود که شرایط خوبی ندارد و یکی از کاندیدا‌های سقوط به لیگ یک است در خانه پذیرای تیم پرسپولیس است. پرسپولیس که به لحاظ روحی در شرایط خوبی به سر نمی‌برد و در بازی گذشته خود در لیگ قهرمانان آسیا برابر تیم السد با یک گل شکست خورد. پرسپولیس برای بهبود روحیه و موقعیت خود در جدول نیاز مبرم به هر ۳ امتیاز این دیدار دارد و به جز آن باید احتیاط لازم را داشته باشد تا بدون مصدوم و محروم این بازی را به پایان برساند. در ترکیب پرسپولیس کمال کامیابی‌نیا در صورت دریافت کارت زرد شانس حضور در دربی را از دست خواهد داد. برانکو در بازی امروز اریو بودیمیر به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. این در حالی است که علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس نیز قبلاً اعلام شده بود به دلیل درد از ناحیه پا به رشت نمی‌رود تا پرسپولیس در آستانه این بازی با بحران روبرو شود. شاگردان برانکو در صورت پیروزی در صدر جدول باقی می‌مانند. جنگ قهرمانی و بقا را روی چمن مصنوعی ورزشگاه شهر رشت شاهد هستیم. در بازی رفت یک بر صفر پرسپولیس به پیروزی رسید. سرخپوشان بعد از استقلال با ۹ گل خورده قدرتمندترین خط دفاع لیگ را در اختیار دارند. سپیدرود هم با ۱۲ گل زده دومین خط حمله ضعیف لیگ را در اختیار دارد.


استقلال تهران - نساجی مازندران
پرسپولیس به دنبال صدرنشینی پایان سالاما در آخرین بازی امروز آبی پوشان باید به در تهران پذیرای تیم نساجی باشند. شاگردان شفر که دربازی با العین علی رغم ارائه یک بازی منسجم به تساوی رسیدند می‌خواهند سال را با برد به پایان برسانند. گفته می‌شود استقلال در این بازی وریا غفوری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته باشد.
دیروز در ادامه رقابت‌ها، تیم‌های فولاد خوزستان و سپاهان اصفهان در ورزشگاه اختصاصی فولاد به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی یک - یک به اتمام رسید. کی روش استنلی (۶۹ - پنالتی) برای سپاهان و حسن بیت سعید (۸۱) برای فولاد گلزنی کردند. سپاهان با این تساوی ۴۲ امتیازی شد و به خاطر تفاضل گل بهتر به جای پرسپولیس در رده دوم جدول قرار گرفت تا این نتیجه به نفع پرسپولیس و تراکتورسازی باشد. البته سپاهان یک بازی کمتر دارد. فولاد هم با ۲۶ امتیاز به رده هفتم صعود کرد. فولاد با افشین قطبی در سه هفته گذشته شکست خورده بود و این تساوی سریال باخت‌های فولاد را قطع کرد. این بازی به نوعی افتتاح ورزشگاه اختصاصی فولاد هم محسوب می‌شد و این باشگاه تدابیر گسترده‌ای برای حضور هواداران و افتتاح ورزشگاه در نظر گرفته بود.
تیم فوتبال پارس جنوبی جم هم به مصاف ماشین سازی تبریز رفت که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود ماشین سازی به پایان رسید. فرشاد سالاروند (۶۴) برای ماشین سازی گلزنی کرد. پارس جنوبی جم با این باخت ۲۵ امتیازی ماند تا موقتاً در رده هشتم جدول رده بندی رقابت‌های لیگ برتر قرار بگیرد. ماشین سازی هم با این پیروزی هم امتیاز پارس جنوبی شد تا دو پله در جدول صعود کرده و در رده نهم جا خوش کند
پیش از این در شروع هفته بیست و دوم لیگ برتر، تراکتورسازی میزبان پدیده مشهد بود که توانست با یک گل به پیروزی برسد و به صدر جدول صعود کند. در این دیدار حساس، آنتونی استوکس توانست روی کرنر ارسالی توسط دژاگه، گل پیروزی بخش تراکتورسازی را به ثمر برساند. پدیده مشهد نیز با این شکست کماکان با ۳۹ امتیاز در رده پنجم جدول باقی ماند تا فرصت نزدیکی به صدرنشینان لیگ را از دست بدهد.
شاگردان علی دایی در مسجد سلیمان مهمان نفت بودند و توانستند میزبان خود را با یک گل شکست دهند و دست پر به تهران برگردند. تک گل بازی را امیرحسین حسین زاده بازیکن ۱۸ ساله سایپا به ثمر رساند. با این برد، سایپا ۲۶ امتیازی شد و به رده ششم جدول صعود کرد. نفت مسجد سلیمان نیز کماکان در رده چهاردهم جای گرفت.

اسامی داوران و برنامه مسابقات هفته بیست و دوم لیگ برتر:
شنبه ۲۵ اسفند 
سپیدرود رشت-پرسپولیس تهران-گیلان- رشت- ساعت ۱۶:۳۰
سید حسین زرگر-آرمان اسعدی-محمد علی پور متقی-حسن اکرمی-سید علی اصغرمومنی-ایوب غلامزاده-ناظر: مسعود مرادی
استقلال تهران- نساجی مازندران – ساعت ۱۹– ورزشگاه آزادی تهران
محمدرضا اکبریان-سعید قاسمی-عسکر محمدی-محمد حسین ترابیان-حسین زیاری-مهدی سیفی-ناظر: مسعود عنایت

یکشنبه ۲۶ اسفند
پیکان تهران - صنعت نفت آبادان – ساعت ۱۶:۳۰ – ورزشگاه شهداء شهر قدس
امیر عرب براقی-محمدرضا ابوالفضلی-علیرضا ایلدروم-علی بای-کیوان علی محمدی-محمدرضا منصوری-ناظر: محمد جواد تقی پور
ذوب‌آهن اصفهان - استقلال خوزستان – ساعت ۱۸:۳۵ – ورزشگاه فولاد شهرفولادشهر
علیرضا فغانی-محمد راهی-حمید نادری بلداجی- سعید رحیمی مقدم-شاهو اصلانی –سعید علی نژادیان-ناظر: حسین نجاتی