به گزارش پارس نیوز، 

پیتر چک، دروازه‌بان کهنه‌کار آرسنال می‌گوید رویای او پایان دادن به دوران فوتبالی‌اش با قهرمانی در لیگ اروپا است و چون می‌داند احتمال اینکه در فینال رقابتها که در باکو برگزار خواهد شد، مقابل تیم سابقش چلسی قرار بگیرد، هیجان زیادی برای ادامه این رقابتها دارد.

 

 

با توجه به اینکه چلسی و آرسنال در قرعه‌کشی دیروز مراحل یک‌چهارم نهایی و نیمه‌نهایی لیگ اروپا در دو سوی متضاد جدول قرار گرفتند این احتمال وجود دارد که در پایان فصل، پایتخت جمهوری آذربایجان شاهد برگزاری دربی شهر لندن در فینال لیگ اروپا باشد.

 

البته آرسنال در مرحله بعدی این رقابتها جدال دشواری با ناپولی و کارلو آنچلوتی خواهد داشت که از آن به عنوان فینال زودرس رقابتها یاد شده است. اما از سوی دیگر چلسی که بر اساس قرعه در این مرحله باید به مصاف اسلاویا پراگ برود از قرعه‌کشی دیروز بسیار راضی به نظر می‌رسد.

 

 

پیتر چک در این باره گفت:" رویای من همچنان زنده است. رویای من این است که درحالیکه جام قهرمانی را بدست گرفته‌ام بازنشسته شوم و حالا این احتمال کاملا جدی است. البته هنوز راه زیادی در پیش داریم ولی با نمایشی که مقابل رن داشتیم می‌دانم که می‌توانیم موفق شویم".

 

دروازه‌بان کهنه‌کار آرسنال در ادامه گفت:" در بازی با رن، تیم ما از همان ثانیه اول مثل یک تیم واحد بازی کرد و جنگید. وقتی تیمی آنقدر عالی کار می‌کند شکی نیست که شانس زیادی برای قهرمانی دارد. ما در آن بازی گلهای مهمی زدیم و دروازه‌مان را بسته نگه داشتیم".