به گزارش پارس نیوز، 

در ادامه رقابتهای هفته پنجم مرحله گروهی لیگ اروپا، از ساعت 23 و 30 دقیقه چند بازی برگزار شد که در مهمترین بازیها، چلسی پیروز شد و لاتزیو شکست خورد.

در گروه L تیم چلسی صعود کرده که هر چهار بازی قبلی خود را نیز برده بود، میزبان پائوک یونان بود که این دیدار با پیروزی چهار بر صفر شاگردان ساری به پایان رسید.در این مسابقه که تیم پائوک از دقیقه هفت با اخراج کاچریدی 10 نفره بازی کرد، اولیویه ژیرو در دقایق 27 و 37، اودوی دقیقه 60 و موراتا دقیقه 78 برای آبی های لندن گلزنی کردند.

در دیگر بازی این گروه باته بوریسف بلاروس دو بر صفر ویدئوتون مجارستان را شکست داد تا این تیم نیز مانند ویدئوتون شش امتیازی شود و پایین تر چلسی 15 امتیازی در رتبه دوم گروه قرار بگیرد.

در دیگر بازی مهم،در گروه H لاتزیوی  ایتالیا صعود کرده در قبرس با دو گل مغلوب آپولون لیماسول شد. در همین گروه اینتراخت فرانکفورت با چهار گل مهمانش مارسی را در هم کوبید. در جدول گروه هشتم، اینتراخت 15 امتیازی و لاتزیوی 9 امتیازی از قبل هم صعودشان به مرحله بعد قطعی شده بود.

در گروه هفتم، راپیدوین با نتیجه دو بر یک در خانه اسپارتاک مسکو پیروز شد و رنجرز و ویارئال به تساوی بدون گل رسیدند. در جدول این گروه ویارئال و و راپیدوین هفت، گلاسکو رنجرز شش و اسپارتاک مسکوی پنج امتیازی همگی در روز آخر شانس صعود دارند.

در گروه I  مالمو و خنت به تساوی 2 بر 2 رسیدند و سارپسبورگ با نتیجه سه بر دو مغلوب مهمانش بشیکتاش شد. در این گروه خنت هشت، بشیکتاش هفت، مالموی شش و سارپسبورگ پنج امتیازی همگی از شانس صعود برخودار هستند.

در گروه J ، تیم کراسنودار دو بر یک مقابل آخیسااسپور به برتری رسید و استاندار لیژ یک بر صفر سویا را برد. در این گروه، کراسنودار 12 امتیازی نسبت به سویا و استاندار لیژ9 امتیازی شانس بیشتری برای صعود دارد.تیم ترکیه ای نیز همه بازیهای خود را باخته و در قعر جدول است.

در نهایت در گروه K ، دیناموکیف در زمین آستانا به برتری یک بر صفر رسید و جابولنک در خانه با همین نتیجه مغلوب رن شد. از این گروه صعود دیناموکیف 11 امتیازی قطعی شده و از بین آستانای هشت و رن شش امتیازی یک تیم به دور بعد می‌رسد.

سایر بازیهای هفته پنجم از ساعت 21 و 25 دقیقه برگزار شده بود.