به گزارش پارس نیوز، 

سید حسین طباطبایی ضمن بیان مطلب فوق افزود: از حسن اعتماد اعضای مجمع و وزیر ورزش و رئیس مجمع تشکر می‌کنم که بستر مناسبی برای برگزاری آزاد انتخابات فراهم کردند. با وجود تبلیغات منفی برخی دوستان فضای خوبی بود.

وی ادامه داد: راه پرفراز و نشیبی در سال ۹۸ پیش روی کاراته است؛ مسابقات رده‌های سنی مختلف و کسب سهمیه المپیک که در این مسیر می‌طلبد تمام اعضای مجمع و خانواده کاراته کمک کنند با همدلی، افتخار بزرگی را برای کاراته در المپیک ۲۰۲۰ ایجاد کنیم.

طباطبایی در خصوص تغییرات احتمالی در فدراسیون گفت: در خدمت آقای آشوری به عنوان دبیر فدراسیون که با تجربه هستند و از سرمایه این رشته، خواهیم بود. در کمیته‌های دیگر منجمله داوران نیز سعی داریم تغییری نداشته باشیم. سال کسب سهمیه است و باید با کمال آرامش برای کسب سهمیه تلاش کنیم.

رئیس جدید فدراسیون کاراته در پایان گفت: ما سال سختی را به لحاظ مالی داریم و هر چه بتوانیم از ظرفیت بخش خصوصی استفاده کنیم بهتر است. ما باید نگاه بهتری به موضوع اسپانسرینگ و بخش خصوصی داشته باشیم و برنامه داریم که بتوانیم با استفاده از این ظرفیت بار مالی را از روی دوش وزارت ورزش برداریم.