به گزارش پارس نیوز، 

حمید بنی تمیم گفت با بیان اینکه تاکنون تمامی برنامه ها طبق تقویم سالیانه فدراسیون کشتی اجرایی شده، اظهار داشت: با توجه به وضعیت فدراسیون کشتی سعی کردیم تا حد امکان طبق برنامه مدون پیش برویم که خوشبختانه تاکنون نیز همه چیز طبق تقویم سالیانه فدراسیون اجرا شده است.

وی در خصوص روند آماده سازی تیمهای کشتی آزاد و فرنگی هم گفت: اردوهای آماده سازی طبق زمانبندی کادرهای فنی در حال اجراست و ما در نخستین گام، رقابتهای جام جهانی کشتی آزاد ۲۰۱۹ روسیه را در پیش داریم که تیم ملی کشورمان برای حضور در این میدان مهم بین المللی، اواخر اسفندماه راهی شهر یاکوتسک خواهد شد. ما بلافاصله باید تیم های کشتی آزاد و فرنگی زیر ۲۳ سال ایران را راهی مسابقات قهرمانی آسیا کنیم که این پیکارها در شب عید و در ایام تعطیلات نوروز در شهر اولانباتور مغولستان برگزار می شود. البته این دو رویداد تا پایان سالجاری پیش روی ماست و کشتی ایران در سال آینده نیز رقابتهای قهرمانی آسیا و مسابقات جهانی را پیش رو دارد.

سرپرست فدراسیون کشتی ادامه داد: در این مدت سعی کردیم تمامی شرایط برگزاری اردوهای تیم ملی را برای همه تیمها مهیا کنیم. البته سطح توقع خانواده کشتی همواره بسیار پایین است که خوشبختانه ما توانستیم شرایط لازم را فراهم و رضایت نسبی سرمربیان، کادر فنی و اعضای تیم های ملی را جلب کنیم.

بنی تمیم در پایان در پاسخ به این سوال که سرانجام انتخابات مجمع فدراسیون کشتی چه شد، گفت: اکثر اهالی کشتی و صاحب‌نظران این عرصه بر این باورند تکلیف مجمع فدراسیون باید هر چه سریعتر روشن شود. طبیعتا من هم معتقدم هر چه سریعتر این مجمع برگزار شود به سود کشتی است. البته امیدوارم همانطور که محمدرضا داورزنی معاون وزارت ورزش اعلام کردند، ثبت نام کاندیداهای فدراسیون کشتی در اسفندماه صورت گیرد تا کشتی از بلاتکلیفی خارج شود.