به گزارش پارس نیوز، 

لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از امروز (پنجشنبه) با برگزاری دو مسابقه وارد هفته بیست‌و‌دوم خواهد شد. هفته‌ای که در همان روز نخست دو تیم مدعی تراکتورسازی و پدیده شهرخودرو به مصاف هم خواهند رفت و نفت مسجد سلیمان و سایپا هم دیگر بازی امروز را برگزار خواهند کرد.

* تراکتورسازی تبریز- پدیده شهر خودرو

بازگشت یحیی به تبریز و تلاش تراکتورسازان برای پایان طلسمِ گربه سیاه. دو تیم رده چهارم و پنجمی تراکتورسازی و پدیده در حالی در هفته بیست‌و‌دوم به مصاف یکدیگر می‌روند که هر دو تیم رکوردهای جالبی در دیدارهای اخیر داشته‌اند. سرخ‌پوشان تبریزی در نیم‌فصل دوم و از زمان حضور لیکنز در این تیم،‌ در تمام مسابقات خانگی خود به پیروزی رسیده‌اند و از طرف مقابل هم پدیده‌ای‌ها، تاکنون در تاریخ لیگ برتر در هیچیک از مسابقات خود در ورزشگاه یادگار امام (ره) مقابل تراکتورسازی شکست نخورده‌اند و در پنج جدال خود در این ورزشگاه، مشهدی‌ها به چهار پیروزی و یک تساوی رسیده‌اند.

تیم‌های 39 و 40 امتیازی جدول که در تعقیب سرخابی‌های پایتخت هستند برای جا نماندن از جمع مدعیان باید دست پُر از زمین خارج شوند و شاید نتیجه تساوی به درد هیچ یک از دو تیم نخورد. نکته دیگری که حساسیت‌های این مسابقه را بیش از پیش می‌کند، بازگشت یحیی گل‌محمدی سرمربی سابق تراکتورسازی به شهر تبریز است که در این بازی روی نمیکت تیم مقابل خواهد نشست.

* نفت مسجد سلیمان- سایپا

شاگردان علیرضا مرزبان پس از شکست هفته گذشته مقابل استقلال، در هفته بیست‌و‌دوم به مصاف سایپایی خواهند رفت که در دیدار هفته قبل موفق شد با یک گل از سد فولاد خوزستان بگذرد. مسجد سلیمانی‌ها رده چهاردهمی که به شدت خطر سقوط به قعر جدول را احساس می‌کنند در حالی به مصاف تیم علی دایی خواهند رفت که سایپایی‌ها هم به لحاظ مالی و وضعیت تمرینی شرایط نسبتاً مشابه با تیم حریف دارد.

سایپایی‌ها که در سه هفته گذشته پنج امتیاز به دست آورده‌اند، در صورت برتری در این دیدار می‌توانند خود را تا رده ششم جدول بالا بکشند و وضعیت بهتری در جدول رده‌بندی پیدا کنند اما از سوی مقابل نفتی‌ها در صورت شکست در این بازی وضعیت خطرناکی در جدول پیدا خواهند کرد.

برنامه کامل دیدارهای هفته بیست‌و‌دوم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

پنجشنبه 23 اسفندماه

* تراکتورسازی تبریز - پدیده شهرخودرو، ساعت 16

* نفت مسجد سلیمان - سایپا، ساعت 16

جمعه 24 اسفندماه

* پارس جنوبی جم - ماشین‌سازی تبریز، 17:45

* فولاد خوزستان - سپاهان اصفهان، 17:50

شنبه 25 اسفندماه

* سپیدرود رشت - پرسپولیس، 16:30

* استقلال - نساجی مازندران، 19

یکشنبه 26 اسفندماه

* ذوب‌آهن اصفهان -استقلال خوزستان، ساعت 16:30

* پیکان - صنعت نفت آبادان، ساعت 16:30