به گزارش پارس نیوز، 

رحمان رضایی درباره عملکرد پرسپولیس برابر تیم السد قطر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: پرسپولیس در نیمه اول موقعیت‌های گلزنی بدست آورد، اما از فرصت هایش استفاده نکرد و در دقایق پایانی بازی گل دریافت کرد و شکست خورد. به نظرم وزن تهاجمی پرسپولیس پایین آمده است و این باعث شده که این تیم صلابت گذشته نداشته باشد.

او ادامه داد: با توجه به نتایج خوب پرسپولیس در لیگ قهرمانان فصل گذشته انتظار از این تیم در این رقابت‌ها بالاست، اما پرسپولیسی‌ها با شرایط ایده آل فاصله دارند. امیدوارم بازیکنان پرسپولیس به خودشان بیایند و اعتماد به نفسشان زیاد شود تا همانند فصل گذشته با کیفیت بازی کنند. به هر حال کار پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا سخت شده چرا که این تیم امتیازات لازم را بدست نیاورده است.

استقلال در نتیجه گیری در آسیا با مشکل مواجه شده است 

رضایی درباره عملکرد استقلال در لیگ قهرمانان آسیا بیان کرد: استقلال از لحاظ فنی خیلی بهتر از قبل شده، اما در نتیجه گیری در لیگ قهرمانان آسیا با مشکل مواجه شده است. امیدوارم تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در ادامه رقابت‌های آسیا نتایج خوبی بگیرند و از آبروی فوتبال کشورمان دفاع کنند.

کارشناس فوتبال درباره عملکرد ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا تصریح کرد: تیم ذوب آهن با وجود اینکه در لیگ برتر نتایج خوبی نگرفته است، اما در لیگ قهرمانان آسیا عملکرد خوبی داشته است.

بحث روحی و روانی در نتیجه نگرفتن سرخابی ها در آسیا موثر است

او درباره اینکه چرا نتایج نمایندگان ما در آسیا ضعیف است، گفت: پرسپولیس باید سریعتر روند خود را بهبود ببخشد وگرنه با مشکل مواجه می‌شود. البته استقلال روند رو به رشدی در لیگ برتر داشته است، اما اعتماد به نفس بازیکنان این تیم در آسیا پایین است و باید شرایط ایده آل خود را بدست آورند. تیم‌های ما امسال در رقابت‌های آسیایی افت کردند و بحث انگیزشی، روحی و روانی سرخابی‌ها در این باره تاثیرگذار بودند.

تیم های ما در جذب بازیکنان خارجی باید دقت بیشتری کنند 

رضایی ادامه داد: تیم‌های ما در جذب بازیکنان حرفه‌ای خارجی باید دقت بیشتری کنند. در حال حاضر تیم‌های عربی و جنوب شرق آسیا برای حضور قدرتمندانه در لیگ قهرمانان آسیا هزینه‌های گزافی می‌کنند و بازیکنان با کیفیتی در اختیار می‌گیرند و تیم‌های ما هم باید بازیکنان خارجی با کیفیت جذب کنند تا در رقابت‌های آسیایی بتوانند موثر باشند.

مسائل فنی در شکست پرسپولیس تاثیر گذار بود 

کارشناس فوتبال درباره عملکرد داوری در نتیجه نگرفتن تیم‌های ما در آسیا نقش دارد، گفت: شاید داوری در نتیجه نگرفتن پرسپولیس در آسیا تاثیرگذار بود، اما بازی در دست این تیم بود و پرسپولیسی‌ها در زدن ضربات آخر مشکل داشتند و مسائل فنی در شکست این تیم موثر بود. مسائلی از جمله دقت، تمرکز، انگیزه و هماهنگی بازیکنان در نتیجه گیری پرسپولیس در آسیا خیلی مهم هستند.

او در پایان درباره سطح بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا خاطر نشان کرد: به نظرم سطح رقابت‌های آسیایی بالاست و تیم‌ها با همه قوا در این بازی‌ها ظاهر می‌شوند و نمایندگان کشورمان هم از لحاظ روحی و روانی باید به مرز آمادگی برسند تا در این رقابت‌ها موفق شوند.