به گزارش پارس نیوز، 

 محمد کاظمی در خصوص دیدار تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و پرسپولیس تهران در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر که با تساوی به پایان رسید، اظهار داشت: به نظرم هر دو تیم بازی خوبی انجام دادند و این در شرایطی بود که پیش از آغاز بازی بارندگی شدید در قائمشهر آغاز شد و تا اواخر بازی هم ادامه داشت. فکر می‌کنم با اینکه بارندگی روی کیفیت بازی تاثیر گذاشته بود، ولی هر دو تیم بسیار عالی و جنگنده بازی کردند و تماشاگران هم بازی خوب از سوی دو تیم دیدند.

وی افزود: بازی دارای لحظات حساس زیادی بود که تماشاگران فراموش کرده بودند زیر باران نشسته‌اند و از آنها ممنونیم که از ما حمایت کردند. مصمم بودیم که پرسپولیس را شکست دهیم، ولی در ساعات قبل از بازی حامد شیری مصدوم شد و نتوانستیم از او استفاده کنیم. این در حالی است که شیری یکی از بهترین بازیکنان هفته گذشته لیگ بر‌تر بود. اگر همه بازیکنان‌مان را در اختیار داشتیم مطمئنا می‌توانستیم پرسپولیس را شکست دهیم، ولی تساوی مقابل نایب قهرمان آسیا نتیجه خوبی است.

قائم‌مقام باشگاه نساجی مازندران در مورد عملکرد داوری و اعتراضات شدید پرسپولیسی‌ها تصریح کرد: من که نمی‌توانم چیز خاصی بگویم، چون کارشناس داوری نیستم، ولی به هرحال صحنه‌های مشکوکی در جریان بازی بوجود آمد که باید کارشناسان در مورد آن نظر دهند. مظفری‌زاده که پس از بازی صحبت کرد گفت عملکرد فغانی خوب بوده و مشکل خاصی نداشته است. از نظر ما فغانی خوب داوری کرد و مشکل خاصی نبود. البته یک صحنه بود که شجاع خلیل‌زاده توپ را وسط زمین با دست گرفت و شاید اگر آن را رها می‌کرد بازیکن ما با بیرانوند تک به تک می‌شد، ولی فغانی آن خطای هَند را هم ندید. 

کاظمی ادامه داد: فغانی بهترین داور آسیا است. ما وقتی در خانه هستیم داوران درجه یک مثل فغانی می‌گذارند که ۵۰ - ۵۰ را هم برای ما نمی‌گیرند، ولی در خارج از خانه داورانی می‌گذارند که تحت تاثیر تماشاگران قرار می‌گیرند. فکر نمی‌کنم فغانی برای گرفتن چند خطا بخواهند حیثیت خود را زیر سوال ببرد. متاسفانه ۹۰ دقیقه تماشاگران پرسپولیس بدترین فحاشی‌ها را به داوری کردند، اما فغانی تحت تاثیر قرار نگرفت و در کل عملکرد داوران مشکل خاصی نداشت. به هر حال پرسپولیس هم تحت فشار است و چند بازی است که پیروز نشده‌اند و عجیب نیست که چنین بازی‌های رسانه‌ای را راه بیندازند. مثل همان داستان کتک خوردن سیدجلال در قائمشهر که بعدا تکذیب شد.

وی در پایان در مورد بازی بعدی نساجی مقابل استقلال تهران خاطرنشان کرد: به نظرم بازی سختی در پیش داریم و یکی از بدنشانسی‌های ما در لیگ هجدهم این بود که باید دو بازی پشت سر هم مقابل پرسپولیس و استقلال انجام دهیم. استقلال هم تیم آماده‌ای نشان داده، ولی ما می‌توانیم با حضور پرشور هوادارانمان در ورزشگاه آزادی بازی خوبی انجام دهیم و امیدوار به پیروزی باشیم.