به گزارش پارس نیوز، 

جواد منافی، بازیکن سابق پرسپولیس درباره تساوی این تیم برابر نساجی مازندران گفت: بازی در شرایط آب و هوایی نامناسب و در چمن مصنوعی برگزار شد که این کار پرسپولیس را سخت‌تر می‌کرد. پرسپولیس علی رغم فرصت‌های خوبی که داشت نتوانست ۳ امتیاز را کسب کند که یکی از دلایل اصلی آن خستگی بود.

وی ادامه داد: پرسپولیس در این بازی علی رغم خستگی به خوبی موقعیت‌سازی کرد و راهکارهای متفاوتی در خط حمله این تیم اجرایی شد اما بدشانسی تنها مانع پرسپولیس برای پیروزی بود. البته استراحت دادن به چند بازیکن اصلی برای دیدار مهم روز سه‌شنبه در آسیا از دیگر عوامل نتیجه نگرفتن پرسپولیس بود.

منافی اضافه کرد: به هر حال شرایط در لیگ ایران و آسیا متفاوت است. هر تیم در طول یک فصل فراز و فرودهایی دارد که پرسپولیس الان در قسمت فرود است. این تیم از شرایط آرمانی دور شده و نیاز به هماهنگی بیشتر بازیکنانش دارد. فرصت زیادی در نیم‌فصل دوم برای پرسپولیس از بین رفته و تنها کلید بازگشت پرسپولیس برای برگشتن به مسیر نتیجه گرفتن هماهنگی بازیکنان این تیم است. البته در این شرایط پرسپولیس نیاز به حمایت دارد تا از این شرایط به وضعیت ایده‌آل برسد.

پیشکسوت پرسپولیس درباره بازی آینده این تیم برابر السد گفت: به هر حال بازی با السد سخت است زیرا هم ما در خانه متوقف شده‌ایم و هم آن‌ها بازی قبلی خود را باخته‌اند و انگیزه زیادی دارند. اگر نورالهی و کامیابی‌نیا روز خوبشان باشد می‌توانیم مقابل السد نتیجه بگیریم. پرسپولیس چه در جام حذفی، چه در لیگ برتر و چه در لیگ قهرمانان آسیا باید تا آخرین نفس بجنگد زیرا این روش تنها راه راهی است که می‌توان به فشردگی بازی‌ها غلبه کرد و قهرمان شد.