به گزارش پارس نیوز، 

حسین بادامکی، بازیکن اسبق پرسپولیس و پدیده، درباره دیدار دو تیم در رقابت‌های جام حذفی در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: همیشه رقابت‌های جام حذفی بازی بسیار سختی است. رقابت‌های جام حذفی و لیگ برتر با هم متفاوت است و سرخ‌پوشان بر این باور نباشند که با دو برد در لیگ برتر در جام حذفی هم می‌توانند پدیده را شکست بدهند. این دیدار تک حذفی است و تیم‌ها برای برد و باخت به میدان می‌روند.

وی ادامه داد: تیم‌های لیگ برتری که در رقابت‌های جام حذفی به مصاف یکدیگر می‌روند جذابیت‌ها را افزایش می‌دهند. پرسپولیس شرایط بهتری نسبت به پدیده دارد زیرا این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود و از حمایت هواداران خود برخوردار می‌ باشد.

بادامکی با تاکید بر اینکه تیم‌های لیگ برتری شناخت خوبی نسبت به خود پیدا کردند، افزود: در نیم فصل دوم تیم‌ها نسبت به یکدیگر شناخت پیدا کردند و آنالیز خوبی هم نسبت به یکدیگر انجام دادند. بازیکنان جدید پرسپولیس از کیفیت خوبی برخوردار هستند و به تیم کمک بسیاری می‌کنند.

بازیکن اسبق پدیده درباره عملکرد این تیم در رقابت‌های لیگ برتر، گفت: پدیده می‌تواند در نیم فصل دوم هم در رده مدعیان قهرمانی قرار بگیرد. این تیم در نقل و انتقالات زمستانی نتوانست بازیکنان خوبی را خریداری کند اما بازیکنان تیم به همدیگر آشنایی دارند و هماهنگی آنها می‌تواند به تیم کمک بسیاری کند. نمی‌توانم دیدار پرسپولیس و پدیده را در جام حذفی قضاوت کنم اما قطعا بازی بسیار خوبی از دو تیم شاهد خواهیم بود.