به گزارش پارس نیوز، 

شوتا آلولادزه سرمربی پاختاکور بعد از تساوی تیمش مقابل پرسپولیس گفت: اول از همه می‌خواهم بابت جو ورزشگاه تبریک بگویم. خیلی زیبا بود. این خیلی زیبا است که تماشاگرانی در ایران عاشق فوتبال هستند و برای یک بازی ۵۰ هزار تماشاگر به ورزشگاه می آیند. ما بازی سختی داشتیم و شانس‌هایی برای گلزنی داشتیم. به بازیکنانم به خاطر نمایش خیلی خوبی که داشتند تبریک می‌گویم و تشکر می‌کنم.

سرمربی پاختاکور: حرف از قهرمانی پرسپولیس زود است

او در مورد اینکه خیلی‌ها پرسپولیس را شانس قهرمانی این رقابت‌ها می‌دانند هم بیان کرد: خیلی سخت است که به این سوال جواب بدهم. برای نتیجه‌ای که پارسال گرفتند احترام قائل هستم اما برای گفتن چنین چیزی زود است.

او اضافه کرد: ما کلاً اینگونه بازی می‌کنیم و زیاد تغییری در نوع بازی‌مان ایجاد نمی‌کنیم. تیم ما جدید است و سعی می‌کنیم این روند را ادامه بدهیم و بهتر شویم.

سرمربی پاختاکور ادامه داد: ما اینجا آمدیم که ۹۰ دقیقه بازی کنیم و بهترین اتفاق تماشاگران این بازی بودند و این چیزی بود که ما نیاز داشتیم و شکرگزارش هستیم.

او در پاسخ به این پرسش که نظرش در مورد بازی تیم‌های ایرانی و عربستانی در زمین بی طرف چیست، هم اظهار کرد: من حمایت‌گر فوتبال هستم و دوست دارم که فوتبال ببینم. هر کشوری فوتبال و دوست داران فوتبال دارد و باید در خانه و مقابل تماشاگران شأن بازی کنند. من از این قضیه حمایت می‌کنم.