به گزارش پارس نیوز، 

پس از کناره گیری امیررضا خادم از معاونت وزارت ورزش و جوانان و حضور وی در وزارت کار، اعلام نشدن زمان ثبت نام از کاندیدا‌ها این شائبه را در میان جامعه کشتی ایجاد کرده است که احتمالاً این وزارتخانه به دنبال گزینه‌ای خارج از بدنه کشتی برای این فدراسیون مهم و مدال آور است.

با توجه به اخباری که طی هفته‌های اخیر از تمایل امیررضا خادم برای حضور در فدراسیون کشتی به گوش می‌رسید و گویای تصمیم قطعی وی برای حضور در انتخابات فدراسیون بود، چه چیز باعث تغییر موضع او شده و خادم ترجیح داده به وزارت کار برود؟

ضمن آنکه چرا حالا که تعدادی از اهالی کشتی همچون علیرضا دبیر، علیرضا حیدری، مجید خدایی و حتی علیرضا رضایی و حمید بنی تمیم تمایل خود را برای حضور در انتخابات فدراسیون کشتی ابراز نمودند وزارت ورزش برنامه‌ای برای این مهم ندارد.

اخبار رسیده از میان اهالی کشتی حاکی از آن دارد که وزارت ورزش با توجه به اختلاف نظر با رئیس قبلی فدراسیون کشتی، تمایلی به حضور مجدد یک مدیر گوش‌شکسته در رأس این فدراسیون ندارد و به همین خاطر انتخابات کشتی را به تاخیر می‌اندازد و حتی زمان ثبت نام پر افتخارترین ورزش کشور در المپیک را اعلام نمی‌کند، تا با گذر زمان و روند اختلافات و خودزنی برخی اهالی کشتی، ریاست فدراسیون کشتی در نهایت به گزینه‌ای خارج از خانواده کشتی که مورد نظر وزارت ورزش برسد.

علی ایحال باید منتظر ماند و دید که آیا وزارت ورزش و جوانان که بار‌ها توسط محمدرضا داورزنی و محمد شروین اسبقیان از زمان ثبت نام انتخابات فدراسیون کشتی در نیمه اول اسفند ماه خبر داده بود به وعده خود عمل خواهد کرد یا برنامه‌ ی دیگری را مد نظر خواهد داشت؟