به گزارش پارس نیوز، 

محمد ایرانپوریان بازیکن تیم فوتبال سپاهان اصفهان پس از دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز درباره اینکه انتظار چنین برخوردی از هواداران تراکتورسازی داشت، اظهار کرد: شما انتظار چنین برخوردی را داشتید؟ بازیکنانی همانند من، کیانی، ابراهیمی و شفیعی  همه جوانی مان را برای تیم تراکتورسازی گذاشتیم و برای این تیم زحمت کشیدیم.   البته من به شخصه دنبال تشویق نبودم که بیایند مرا تشویق کنند، اما یکسری شعار‌ها داده شد مثل این شعار که پیراهن تراکتورسازی غیرت دارد. درست است  پیراهن تراکتورسازی غیرت دارد و ما همه جوانی مان را برای این تیم گذاشتیم و از خیلی پیشنهادات گذشتیم.  

انتظار داشتم حرمت ها حفظ شود 

او ادامه داد: مسئله من با تراکتورسازی مالی نبوده است و من دلی برای این تیم بازی کردم. ۲، ۳ میلیارد از پولمان در این تیم مانده است، اما صحبتی نکردیم این‌ها بی غیرتی است و اگر غیرت داشتیم از تراکتورسازی شکایت می‌کردیم یا هزار داستان دیگر ایجاد می‌کردیم. ما غیرت داشتیم و با همه وجود کار کردیم و خیلی روز‌های سختی را سپری کردیم اگر غیرت نداشتیم زمانی که تیم از پنجره نقل و انتقالات  لیگ برترمحروم شد شرایطش هم داشتیم، بازیکن آزاد بودیم و پیشنهاد هم داشتیم و می‌توانستیم برویم، اما ما ماندیم و  با ۱۰ بازیکن نوجوان بازی کردیم تا این تیم در لیگ بماند. هر تیمی این شرایط داشت به لیگ دسته پایین‌تر سقوط می‌کرد، اما یکسری شعار‌ها علیه ما دادند و من دنبال این نیستم که تشویق شوم و فقط انتظار دارم که حرمت‌ها رعایت شود.  

تراکتورسازی از ماندن من ضربه می خورد 

او درباره اینکه چه اتفاقی افتاد که از تراکتورسازی جدا شد، گفت: مردم خودشان می‌دانند که چه اتفاقی آن سال افتاد و اگر من می‌مانم، تراکتورسازی از این موضوع ضربه می‌خورد.   در آن زمانی که بهترین شرایط داشتیم امثال من از تراکتورسازی نرفتیم و امسال که شرایط خوب شد ما رفتیم. چرا این برداشت می‌کنید و مردم می‌دانند چه اتفاقی رخ داد و من نمی‌خواهم به این موضوعات دامن بزنم و دنبال داستان نیستم و نمی‌خواهم مسئله باز کنم  که به سود خودم تمام شود. ما غیرت داشتیم و با همه وجود  و با مصدومیت و درد  بازی کردیم و در شادی‌ها و  ناراحتی‌های تراکتورسازی‌ها  در کنارشان بودیم.  

او درباره اینکه چرا با ماندنش تراکتورسازی ضربه می‌خورد، گفت: سرم همیشه پایین بود و کار می‌کردم و هیچ مشکلی با کسی نداشتم، اما یکسری داستان‌ها درست  شد که داشت به تیم ضربه می‌زند به طور مثال می‌گفتند که به عمد پنالتی خراب می‌کند. به هر حال اکنون در تیم سپاهان هستم و با همه وجود بازی می‌کنم. همچنین بحث این نیست که دنبال داستانی باشم و  توقع نداشتم که تشویقم کنند، اما ما زحمت کشیدیم.  هر چیزی که داشتم  از تراکتورسازی داشتم و منکر این موضوع نمی‌شوم، اما بازیکنی بوده یک نیم فصل در این تیم بوده، ولی تشویق شده است.  

ایران پوریان درباره اینکه سپاهان صدر جدول  را از دست داد، بیان کرد: بزرگترین تیم‌های دنیا هم شکست می‌خورند و قرار نیست تیم ما یکسره بازی‌ها را پیروز شود، اما در این بازی اشتباهاتی داشتیم که امیدوارم تکرار نکنیم و بتوانیم به جایگاه قبلی خود یعنی صدر جدول بازگردیم.  

بازیکن سپاهان در پایان خاطر نشان کرد: اگر بازی عقب افتاده به نفعمان بود همان موقع باید بازی می‌کردیم و  اگر آن موقع بازی معوقه مان برگزار می‌شد بهتر بود  چرا که ۲ هفته بازی نکردیم. البته بهانه نمی‌آورم و امیدوارم بازی بعدی بهتر عمل کنیم و به صدر بازگردیم.