به گزارش پارس نیوز، 

رضا قوچان‌نژاد درباره پیروزی 2 بر صفر اف‌سی سیدنی برابر ولینگتون فونیکس در هفته بیستم ای‌لیگ استرالیا گفت: زمانی که به ویژه در نیمه نخست نمی‌توانستیم فرصت گلزنی خلق کنیم، بسیار ناآرام بودم. کلید موفقیت اف‌سی سیدنی صبوری است و ما در رابطه با این موضوع هفته گذشته میان خودمان صحبت کرده بودیم.

مهاجم ایرانی تیم اف‌سی سیدنی ادامه داد: با تمام احترام برای حریفان، تیم اف‌سیدنی همیشه نامزد پیروزی در بازی‌ها است زیرا تیم خوبی در لیگ استرالیا هستیم. همه بدانید نمی‌خواهم به این زودی متقاعد شوم اما بسیار از تیم‌ها می‌خواهند در جدول رده‌بندی به ما نزدیک شوند. در برابر تیم‌هایی که نمی‌خواهند برابر اف‌سی سیدنی فوتبال بازی کنند ایجاد فرصت یک چالش سخت است. برای نمونه تیم سنترال کوست مارینز در بازی برابر ما فقط دفاع کرد. آنها فقط برای کسب نتیجه تساوی به میدان آمدند و کسب یک امتیاز برای حریف به معنای پیروزی بود. این یک چالش برای ما در هر بازی است. مجبور بودیم در فضاهای فشرده به دنبال خلق فرصت گلزنی باشیم. فکر می‌کنم هر بازی برای اف‌سی سیدنی یک چالش بزرگ است اما برای گلزنی باید صبور باشیم.

تیم اف‌سی  سیدنی با 39 امتیاز رتبه دوم جدول رده‌بندی ای‌لیگ استرالیا را در اختیار دارد. تیم پردگلوری 46 امتیازی صدرنشین این رقابت‌ها است.