به گزارش پارس نیوز، 

حسین فرکی، سرمربی پیکان در نشست خبری قبل بازی تیمش برابر پدیده شهر خودرو در هفته بیستم لیگ‌برتر اظهار کرد: از بازی مقابل استقلال و سپاهان و ماشین‌سازی نتوانستیم امتیازی کسب کنیم اما برابر ماشین سازی توانستیم امتیاز مهمی را به دست آوریم و به لحاظ روحی تقویت شدیم. امروز برابر پدیده‌ای قرار می‌گیرم که تیم خوبی است و قطعاً بازی دشواری خواهیم داشت. امیدوارم در نهایت با همه سختی‌ها، بتوانیم پیروز به دست و به ادامه بازی‌ها امیدوار باشیم.

او درباره بازی عقب افتاده تیمش مقابل به دست از هفته هفدهم لیگ برتر گفت: این فشردگی باعث می‌شود تا برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشیم و امتیازات لازم را به دست آوریم. امیدوارم در مسیری که داریم با مجموع بازیکنان‌مان، بتوانیم پیکان را در جایگاه مناسب در جدول ببینیم.

سرمربی پیکان ادامه داد: در این چند روز خیلی کار داریم که باید انجام دهیم، چون هماهنگ کردن بازیکنان نیاز به زمان زیادی دارد اما می‌توانیم در ادامه شرایط را به گونه‌ای فراهم کنیم تا امتیازات لازم را کسب کنیم و در بازی برابر تیم‌های هم رده پیکان بتوانیم امتیازهای لازم را کسب کنیم. مجموع بازی‌ها و کسب امتیازات بیشتر می‌تواند شخصیت تیمی ما را بیشتر نشان دهند. پیکان شخصیت تیمی بالایی دارد اما در مقایسه با نتیجه تا اینجای کار نتوانستیم امتیازهای لازم را جمع کنیم. پیکان شخصیت لازم را دارد اما به حقش نرسیده است.