به گزارش پارس نیوز، 

وضع ذوب آهن در جدول جدال های این فصل زیاد جالب نیست؛ این تیم با برگزاری 17دیدار، 14 امتیاز کسب کرده و در جایگاه چهاردهم جدول جا خوش کرده است.

البته بیشتر تیمها دو بازی بیشتر از ذوب آهن انجام داده اند و این موضوع به سبزپوشان اصفهان برای ادامه مسیر و جدایی از جرگه سقوط کنندگان امید می بخشد. هر چند در یکی از آن دو بازی باید با سپاهان سرسخت سرشاخ شود و در بازی دیگری مقابل سایپا باید صف آرایی کند. پس ذوب آهن برای رهایی از قعر جدول، چاره ای جز کسب 3 امتیاز بازی امشب ندارد؛ به خصوص بعد از شکست هفته قبل مقابل استقلال و بریده شدن نوار پیروزیهای آسیایی.

اما ماشین سازان حال و روز بهتری نسبت به ذوب آهن دارند؛ لااقل در جدول رده بندی که این گونه است؛ از 19بازی 21 امتیاز را ذخیره کرده اند و آخرین تیمِ اولین نیمه جدول هستند.

ذوب آهن با تیم قعرنشین استقلال خوزستان 7  امتیاز فاصله دارد و با همین مقدار فاصله، ماشین سازی را بالاتر از خود می بیند.

برای سبزپوشان نصف جهان مساوی یا باخت در بازی امشب تفاوت چندانی ندارد ولی اگر برنده شود، منوط بر اینکه نفت مسجدسلیمانِ رده سیزدهمی، بازی فردا را ببازد، می تواند یک پله در جدول پیشرفت کنند. ماشین سازی هم برای اینکه رتبه هشتم خود را از دست ندهد، ناگزیر از برد است.

نشست خبری سرمربیان دو تیم هم که قرار بود دیروز برگزار شود، به دلیل سفر هوایی تیم ماشین سازی و تداخل زمانی ایجاد شده با آن نشست لغو شد.

حالا باید منتظر بمانیم و ببینیم که در بازی امشب، تفکرات کدام مربی بر دیگری می چربد؛ آیا منصوریان می تواند ماشین مهاجری را در کوره فولادشهر ذوب کند؟