به گزارش پارس نیوز، 

از هفته بیستم لیگ برتر استقلال تهران باید در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف فولاد خوزستان برود. شاگردان شفر در آخرین دیدار خود در لیگ مقابل ذوب‌آهن به برتری سه بر صفر دست پیدا کردند.

 

عملکرد خوب مهاجمان استقلال درچند دیدار آخرشان در لیگ بسیار قابل قبول بوده و شفر برای انتخاب زوج خط حمله خود با دردسری شیرین روبه‌رو است. گادوین منشا که در نیم‌فصل از پرسپولیس به استقلال منتقل شد، در دیدار مقابل ذوب‌آهن برای اولین بار به طور ثابت و از ابتدای بازی در ترکیب استقلال قرار گرفت. پیش از این هم منشا در دو دیدار قبلی آبی‌پوشان در لیگ بازی کرده بود اما به طور ثابت در ترکیب قرار نگرفته بود.

 

 

 

منشا که به عنوان مهاجم استقلال بازی می‌کند، هنوز نتوانسته در امر گل‌زنی موفق عمل کند و تا اینجای کار چند موقعیت خوب را هم از دست داده است. اما وینفرد شفر سرمربی استقلال از عملکرد منشا راضی است و اعتقاد دارد خواسته‌های او را به نحو احسن در زمین پیاده می‌کند. شفر در مورد مهاجمش گفت: وظیفه منشا گل‌زنی نیست و ما خواسته‌های دیگری از او داریم که به بهترین شکل ممکن از پس انها بر می‌آید. بازی‌سازی برای دیگر مهاجمان و خسته کردن مدافعان حریف از وظایف اوست.