به گزارش پارس نیوز، 

محمد حسن انصاری فرد، رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در جمع ملی پوشان فوتسال بانوان گفت:  نفراتی که در کمیته فنی و توسعه حضور دارند از افرادی دلسوز، کارآمد، فنی، علمی، پیشکسوت و مقتدر هستند. افرادی که در این کمیته حضور دارند با برنامه های دقیق و مدون قصد دارند تا شاهد موفقیت بیش از پیش این رشته باشیم. برنامه های گسترده ای در بخش تیم های ملی فوتسال آقایان و بانوان داریم.

 

وی ادامه داد: مطئن باشید کمیته فوتسال از هیچ تلاشی برای موفقیت شما عزیزان دریغ نمی کند و سعیمان بر این است که بستر مناسبی را برای شما فراهم کنیم. از شما می خواهم با اقتدار و دلگرمی بالا تمرینات خود را برگزار و برای ایران عزیز افتخار آفرین باشید.

 

وی خطاب به بازیکن، مدیر فنی و کادر فنی جدید را معرفی کرد و گفت: کادر فنی و مدیریت فنی که در کنار تیم است بدون شک به روند رو به رشد شما تلاشگران کمک بسزایی می کند و وظیفه شما نیز تمرین کردن مستمر و به اهتزاز در آمدن پرچم ایران اسلامی در میادین مختلف است.

 

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی در پایان گفت: ایمان داشته باشید که مجموعه فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال سعی خود را برای شرایط مناسب برایتان بکار خواهد گرفت و از هیچ تلاشی برای آسایش، رفاه و روند رو به رشدتان دریغ نخواهیم کرد.