به گزارش پارس نیوز، 

فرزانه توسلی دروازه بان تیم ملی فوتسال ایران امروز  از عدم پرداخت پاداش قهرمانی در آسیا گلایه کرد. وی در بخشی از مصاحبه اش گفت: به خاطر وعده و قول هایی که فدراسیون داد و به آن عمل نکرد گلایه داریم. امیدوارم تا پایان سال پاداش هایمان را دریافت کنیم. مشخص نیست بازیکنان برای سال جدید چه تصمیمی بگیرند.

داود پرهیزکار سرپرست کمیته فوتسال هم نسبت به این صحبت ها واکنش نشان داد. وی بدون آنکه نامی از توسلی بیاورد، به سایت فدراسیون فوتبال گفت: دعوت از یک بازیکن به تیم ملی و انتخاب کادر فنی به عنوان سرمربی یا مربی برای هر فردی یک افتخار است و معتقدم پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملی و مربیگری در این عرصه موقعیتی است که هر فردی آرزوی آن را دارد.

وی افزود: اگر فردی در راستای اهداف تیم ملی فوتسال چه در بحث بازیکن و چه در بحث کادر فنی نمی تواند ما را همراهی کند بدون شک راهی برای آن خواهیم یافت و نفراتی که علاقه به موفقیت تیم ملی فوتسال داشته باشند را به اردوی تدارکاتی دعوت خواهیم کرد.

سرپرست کمیته فوتسال ادامه داد: ظرفیت های فوتسال کشور در حوزه آقایان و بانوان آنقدر وسیع است که تیم های ملی فوتسال وابسته به اشخاص نخواهد نبود.

پرهیزکار در پایان گفت: ما هدفمان ایجاد بهترین شرایط برای تیم ملی فوتسال بانوان بوده و از هیچ تلاشی در این زمینه دریغ نمی کنیم. در این میان انتظار داریم که تمامی نفرات ما را در این زمینه کمک کنند و اگر نمی توانند بدون شک کمیته فوتسال دنبال راه چاره خواهد بود.