به گزارش پارس نیوز، 

محمد خرمگاه که در غیاب علیرضا منصوریان به نشست خبری قبل از دیدار برابر استقلال آمده بود در مورد این بازی گفت:  بازی فردا بسیار زیبا می تواند باشد. استقلال در پنج بازی اخیر خودش خیلی خوب بازی کرده است. آنها بسیار منظم هستند و دفاع خیلی خوبی دارند.

مربی ذوب آهن اصفهان ادامه داد: امیدوارم یک بازی خیلی خوب داشته باشیم. تلاش ما این است که یک دیدار تماشاگر پسند را به نمایش بگذاریم.

وی درباره برنامه ریزی سازمان لیگ افزود: نسبت به تیم های دیگر دو بازی بیشتر و سخت تر انجام دادیم. چون در پلی آف بودیم. بیشتر بازیهایمان هر سه الی چهار روز است. باسفرهایی که پیش رو داریم کارمان سخت است. نمی دانم می توان برنامه را تغییر داد یا نه. اما امیدوارم فکری به حال سه تیم ایرانی حاضر در لیگ قهرمانان شود. باید نگاه ویژه به سه تیم شود. کار خیلی خیلی سختی است.

خرمگاه افزود: با آقای منصوریان در چند روز گذشته جلسه فنی داشته ایم تا نماینده خوبی در آسیا باشیم.با توجه به شرایطی که داریم باید بگویم دست هایمان بالاست. واقعا گاهی اوقات دیگر نمی شود کار خارق العاده دیگری انجام داد.

مربی ذوب آهن درباره اهداف ذوب آهن اظهار داشت: بازی های نیم فصل دوم خیلی سخت است. شرایط خیلی خوبی داریم و می خواهیم روند رو به پیشرفت داشته باشیم.

وی درباره بازی با استقلال بار دیگر صحبت کرد و گفت: استقلال تیمی فوق العاده مخصوصا در فاز تهاجمی است. برای هر دقیقه از بازی برنامه داریم. امیدوارم بازی تماشاگر پسندی انجام دهیم. از احساساتمان هم صحبت نکنیم بهتر است.من فقط می توانم بگویم خوشحالم یکبار دیگر در ورزشگاه آزادی حضور داریم و هواداران استقلال را می بینیم

خرمگاه در پایان درباره عملکرد کریستین اوساگوانا که باعث برتری این تیم در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا شد اظهار داشت: درباره انتخاب این بازیکن باید بگویم ۱۰۷ بازیکن را بررسی کردیم که به این بازیکن رسیدیم. امیدوارم در ادامه هم بتواند به تیم کمک کند.