به گزارش پارس نیوز، 

با اشاره به پیروزی ۲ بر صفر استقلال برابر پارس‌جنوبی گفت: بازی سختی در پیش داشتیم و پارس‌جنوبی واقعا تیم خوبی بود که اندازه تیم ما در این بازی پرس کرد. در این بازی فرصت‌های زیادی را از دست دادیم، ولی مهم این بود که ۳ امتیاز را بگیریم.

 

وی در خصوص عملکرد پاتوسی در این مسابقه عنوان کرد: قبلا هم گفته بودم که پاتوسی بازیکن قابلی است. وی با وجود اینکه برای اولین بار در ورزشگاه آزادی به میدان رفت، اما عملکرد خوبی داشت، این در حالی است که همیشه بازی اول سختی‌های خاص خودش را دارد. پاتوسی هنوز به صورت کامل آماده نیست و در روز‌های آینده بهتر خواهد شد.

طاهری با اشاره به بازی فردا برابر ذوب‌آهن و تقابل استقلال با علیرضا منصوریان خاطرنشان کرد: بازی با ذوب‌آهن هم ۳ امتیاز بیشتر ندارد. تیمی که بازی دو بر صفر باخته را با برد عوض می‌کند قطعا تیم خوبی است، ولی در شرایطی قرار داریم که گرفتن ۳ امتیاز بازی با ذوب‌آهن برای ما بسیار مهم است. اگر می‌خواهیم موقعیت خودمان را در جدول بهتر کنیم، دیگر نباید به سادگی امتیاز از دست بدهیم.

 

مربی استقلال در خصوص لیگ قهرمانان آسیا و اینکه آبی‌پوشان در گروه بسیار سختی قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: سال گذشته هم با تیم‌های پرقدرتی مثل الهلال و العین روبه‌رو شدیم و امسال هم الدحیل اضافه شده که واقعا تیم خوبی است. در لیگ قهرمانان آسیا کار سختی در پیش داریم، ولی تا آخرین توان خودمان می‌جنگیم تا نتایج خوبی بگیریم. بازیکنان خوبی در پست‌های مختلف در اختیار داریم و امیدواریم نتایج خوبی بگیریم.

 

طاهری در خصوص گران شدن بلیت‌ها و اینکه ممکن است تماشاگران حضور کم‌رنگی در ورزشگاه آزادی داشته باشند، گفت: وقتی یک جوان بخواهد از جنوب شهر به ورزشگاه بیاید قطعا تامین هزینه سخت است، خصوصا اینکه بلیت‌ها گران شده است. خالی بودن ورزشگاه آزادی اصلا قشنگ نیست و امیدوارم مسئولان تمهیداتی را در نظر بگیرند تا جوان‌ها مشکلی برای تهیه بلیت نداشته باشند.