به گزارش پارس نیوز، 

در ادامه رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم‌های نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس تهران در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف هم می‌روند و ۲ تیم در صدد کسب پیروزی هستند. دیدار رفت این دو تیم با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید و اکنون مرزبان و برانکو تلاش می‌کنند تا ۳ امتیاز را بدست آورند.

سرخپوشان در صورت پیروزی مقابل نفت مسجدسلیمان ۴۰ امتیازی خواهند شد و همچنان در کورس قهرمانی با سپاهان می‌مانند و اگر شاگردان مرزبان به برد دست یابند، می‌توانند صعود ۲-۳ پله‌ای داشته باشند.

پرسپولیس رو در روی مربی پرسپولیسی برای صدرنشینی/ ملی پوشان تراکتور رو در روی شهریار فوتبال ایران

شاگردان برانکو در نیم فصل دوم لیگ در ۲ بازی از سه مسابقه به پیروزی رسیدند و این درحالیست که نفت مسجد سلیمان در نیم فصل دوم رنگ برد را ندیده و در صدد طلسم شکنی است.

پرسپولیس برای بازی فردا ۷ بازیکن خود را (حسین ماهینی، محمد انصاری، سیدجلال حسینی، بوژیدار رادوشویچ، محسن ربیع خواه، شجاع خلیل زاده و آدام همتی) در اختیار ندارد، اما امیدوارست با حضور ملی پوشان و بازیکنان جوان برد شیرینی را کسب کند. شاگردان برانکو در این فصل لیگ برتر در ۱۸ بازی گذشته ۱۰ برد و هفت مساوی را کسب کردند و تنها یک بار مقابل فولاد تن به شکست دادند.

از سویی دیگر نفت مسجد سلیمان با هدایت مرزبان در لیگ هجدهم با کسب ۱۶ امتیاز در رده سیزدهم جدول قرار دارند و درصدد کسب پیروزی هستند تا حضورشان در لیگ برتر را قطعی کنند. وضعیت میلاد میداوودی در این تیم خوب است و احتمال دارد مقابل سرخپوشان بازی کند.

پرسپولیس رو در روی مربی پرسپولیسی برای صدرنشینی/ ملی پوشان تراکتور رو در روی شهریار فوتبال ایران

تقابل پرسپولیس با مرزبان که سابقه مربیگری در تیم سرخپوش را دارد، جذاب است و باید دید نتیجه این دیدار چه خواهد شد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس تهران:

علیرضا بیرانوند، محمد نادری، شایان مصلح، مهدی شیری، سیامک نعمتی، احمد نوراللهی، کمال کامیابی نیا، مهدی ترابی، بشار رسن، سروش رفیعی و علی علیپور

ترکیب احتمالی نفت مسجد سلیمان:

مهرداد طهماسبی، سید هیثم هاشمی زاده، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، میلاد خدایی اصل، اسماعیل شریفات، حکیم نصاری، سید مجتبی حسینی، یوسف وکیا، علیرضاعلیزاده و محمد شادکام

این دیدار روز شنبه (۴ آبان ۱۳۹۷) از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.

سایپا تهران - تراکتورسازی تبریز

در دیگر دیدار حساس هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران،سایپا و تراکتورسازی باید به مصاف هم بروند.  بازیکنان تیم فوتبال سایپا تهران که پس از شکست ۳ بر یک مقابل الریان قطر در دور سوم مرحله پلی آف فصل ۲۰۱۹ لیگ قهرمانان آسیا تنها در یک جلسه تمرین ریکاوری شرکت کرده بودند از روز گذشته در اعتراض به مشکلات مالی خود و کمبود امکاناتشان دست به اعتصاب زده و تمرین نمی‌کنند.

پرسپولیس رو در روی مربی پرسپولیسی برای صدرنشینی/ ملی پوشان تراکتور رو در روی شهریار فوتبال ایران

قرار بود شاگردان علی دایی از ساعت ۱۲ دیروز (جمعه) نخستین تمرین تاکتیکی شان پیش از بازی حساس با تراکتورسازی در هفته نوزدهم لیگ برتر را برگزار کنند و به همین دلیل از ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه در زمین شماره ۲ ورزشگاه آزادی حاضر شدند، اما تمرین نکردند و این درحالی است که تنها ۲ روز تا بازی نارنجی پوشان پایتخت با تیم متمول تراکتورسازی در لیگ برتر زمان باقی مانده است و با توجه به شرایط فعلی احتمال اینکه سایپا بدون برگزاری تمرین به مصاف تراکتورسازی برود وجود دارد.

شاگردان دایی در لیگ هجدهم با کسب ۱۸ امتیاز نهم هستند و شانس کمی برای کسب سهمیه آسیا دارند. از سویی دیگر تراکتورسازی با هدایت جورج لینکز در لیگ برتر عملکرد فوق العاده‌ای داشته و اکنون با ۳۳ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد. سرخپوشان تبریزی در ۳ بازی نیم فصل دوم از سد نفت مسجد سلیمان و استقلال تهران عبور کردند و مقابل نساجی به مساوی رضایت دادند، اما امیدوارند با شکست سایپا به قهرمانی نزدیک شوند.

پرسپولیس رو در روی مربی پرسپولیسی برای صدرنشینی/ ملی پوشان تراکتور رو در روی شهریار فوتبال ایران

ترکیب احتمالی سایپا تهران:

محمد اکبرمنادی، رضا علیاری، ساموئل سارفو، آرش رضاوند، علی دشتی، رضا اسدی، محمد سلطانی‌مهر، امید خالدی، معین عباسیان، آرمان رمضانی و محمدرضا سلیمانی

ترکیب احتمالی تراکتورسازی تبریز:

محسن فروزان، محمد طیبی، ایمان سلیمی، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان حاج‌صفی، مهدی مهدی‌پور، اکبر ایمانی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، یوکیا سوگیتا و آنتونی استوکس

دیدار تیم‌های سایپا و تراکتورسازی از هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۶ یک شنبه ۵ اسفند در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می‌شود.