به گزارش پارس نیوز، 

بهتاش فریبا، پیشکسوت تیم استقلال، درباره باخت آبی‌ها مقابل تراکتورسازی در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر در گفتگو با خبرنگار برنا گفت: متاسفانه استقلال با باخت مقابل تراکتورسازی فاصله اش با مدعیان قهرمانی بیشتر شد اما امید همیشه زنده است و فوتبال هم غیرقابل پیش بینی و امکان کسب سهمیه آسیا و قهرمانی لیگ برتر برای تیم فوتبال استقلال دور از انتظار نخواهد بود.

وی ادامه داد: استقلال در دیدار با تراکتور دفاعی بازی نکرد. طبیعی است زمانی که به عنوان میهمان در زمین حریف بازی می‌کنید مقابل آن همه هوادار طوری تاکتیک را می‌چینید که کنترل بازی از دست شما بیرون نرود. استقلال در نیمه اول بازی را تحت کنترل داشت و در نیمه دوم آبی‌پوشان بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند اما نتوانستند از موقعیت‌های خود استفاده کنند.

فریبا با اشاره به اینکه تراکتورسازی از بازیکنان باتجربه و با کیفیتی برخوردار است، افزود: این تیم دارای سه کاپیتان تیم ملی است و همان بازیکنان توانستند شرایط برد برای تراکتورسازی را مهیا کنند. پیش از آغاز این دیدار همه گفته بودند که دیدار استقلال و تراکتورسازی جنگ هافبک‌ها است. هافبک‌های استقلال عملکرد بدی نداشتند اما کم تجربگی آنها باعث شد که اشتباه کنند و بازیکنان باتجربه تراکتورسازی از این اشتباهات به بهترین نحو استفاده کردند.

وی بیان کرد: استقلال مقابل تراکتور بازی بدی را انجام نداد. حداقل این بازی باید مساوی به پایان می‌رسید. اصولا عادت ندارم درباره داوری صحبت کنم و کارشناسان داوری درباره آن صحبت می‌کنند اما بر اساس تصاویری که از تلویزیون مشاهده کردم داور می‌توانست به بازیکن تراکتورسازی با کارت زرد جریمه کند. بر اساس تجربه فوتبالی خودم صحبت می‌کنم و بر اساس فوتبال‌های خارجی که می‌بینم معتقدم بعضی از رفتارهای بازیکنان تراکتورسازی کارت هم می توانست داشته باشد.

فریبا با تاکید بر اینکه تبریزی در بازی با پیکان توانست برای آبی‌ها گلزنی کند و عملکرد خوبی هم داشت، اضافه کرد: طبیعی بود که تبریزی از همان ابتدا در ترکیب اصلی قرار بگیرد. معتقدم تبریزی در این دیدار بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. نمی‌توان درباره حضور پانزده دقیقه‌ای اسماعیل گونکالوس قضاوت کرد و گفت وی بازیکن بسیار خوبی است. هرگاه این بازیکن از همان ابتدا در ترکیب قرار گرفت نشان می‌دهد که بازیکن بسیار خوبی است یا خیر.

پیشکسوت استقلال گفت: پارس جنوبی جم هم تیم خوبی است. امیدوارم تیم فوتبال استقلال با برد مقابل پارس جنوبی جم به سه امتیاز برسد و فاصله خود را با مدعیان قهرمانی لیگ برتر کمتر کند. بازیکنان استقلال هم در جریان بازی باید همه تمرکز خود را روی مسائل فنی و نکاتی که مربی گوشزد می‌کند بپردازند. مسائل داوری به بازیکنان تیم ربطی ندارد و آنها نباید دخالت کنند. دو بازیکن مهم استقلال دانشگر و باقری به دلیل اعتراض به داور با کارت زرد جریمه شدند و بازی با تراکتورسازی را از دست دادند که اگر این دو بازیکن بودند قطعا به تیم کمک بسیاری می‌کردند.