به گزارش پارس نیوز، 

کاوه جاوید روز شنبه بیان کرد:کوپال ناظمی یکی از داوران پشت دروازه دیدار 2 تیم نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس به دلیل درد شدید از ناحیه شکم در بیمارستان 22 بهمن مسجدسلیمان بستری شد.

وی افزود: پس از آزمایشات به عمل آمده مشخص شد ناظمی از ناحیه آپاندیس دچار مشکل است که با هماهنگی رییس هیات فوتبال شهرستان مسجدسلیمان آپاندیس این داور عمل شد.

نماینده هیات فوتبال استان در مسجدسلیمان با بیان اینکه ناظمی اکنون از شرایطی خوبی برخوردار است گفت: دکتر مربوطه از روند عمل و بهبودی بیمار اظهار رضایت داشت.

وی با بیان اینکه طبق نظر پزشک، ناظمی فردا شب از بیمارستان مرخص خواهد شد افزود: هماهنگی لازم به عمل آمده تا این داور فوتبال کشورمان به همراه تیم پزشکی فردا از طریق هواپیما راهی مقصد مورد نظر شود.

جاوید در پاسخ به این پرسش که آیا اقدامات لازم برای جایگزین کردن داور دیگر صورت گرفته گفت: داوود رفعتی رییس دپارتمان داوری فوتبال کشور به همراه سعید فتاحی مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ در مسجدسلیمان حاضر هستند که با هماهنگی صورت گرفته قرار شد یک داور جایگزین کوپال ناظمی شود که فردا عازم مسجدسلیمان می شود.

به گزارش ایرنا دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس در هفته نوزدهم لیگ برتر از ساعت 16 روز شنبه در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان برگزار می شود.