به گزارش پارس نیوز، 

پدیده شهرخودروی مشهد در جام حذفی هم مغلوب پرسپولیس شد تا از رسیدن به نیمه‌نهایی محروم شود. البته شاگردان گل‌محمدی برخلاف مسابقات لیگ، در جام حذفی بازی خوبی به نمایش گذاشتند اما در ضربات پنالتی موفق عمل نکردند تا از گردونه رقابت‌ها کنار بروند. در این راستا گفتگویی با رضا ناصحی کاپیتان پدیده انجام دادیم که برای اولین بار نیمکت‌نشین شده بود.

چطور شد در بازی حذفی به تو بازی ندادند؟

نظر کادر فنی بود که این بازی من به میدان نروم.

چرا برای پنالتی زدن تو را به زمین نفرستادند، چون پنالتی‌زن خوبی هستی؟

ما پنالتی‌زن‌های خوبی داشتیم که متاسفانه در بازی که باید بهتر عمل می‌کردند، نکردند. البته داستان پنالتی زدن 50-50 است که گاهی وقت‌ها بهترین پنالتی‌زن هم پنالتی‌اش را گل نمی‌کند.

بهترین موقع بود که پرسپولیس را حذف کنید؟

انصافا بهترین موقع بود که پرسپولیس را حذف کنیم. پرسپولیس 120 دقیقه کار خاصی نکرد و فقط روی یک کرنر توانست به گل برسد. به جز همین کرنر، آنها موقعیت خاصی نداشتند که ما می‌توانستیم در همان جریان بازی شکست‌شان بدهیم. به هرحال حیف شد که زحمات‌مان هدر رفت چون حق‌مان بود به نیمه نهایی برسیم.

پنالتی‌زنان تیم همین کسانی بودند که پنالتی خراب کردند؟!

اکثر آنها در تمرین‌ها خوب پنالتی می‌زدند ولی در بازی با پرسپولیس اتفاق‌هایی رخ داد که مثل همیشه نبودند.

مرادمند پنالتی‌زن خوبی است؟

او هم خوب پنالتی می‌زند ولی به نظرم در بازی با پرسپولیس وقتی پشت توپ قرار گرفت و می‌خواست پنالتی بزند، بین راه یک دفعه تصمیمش را عوض کرد که این کار اشتباه است و باید در پنالتی زدن هیچ وقت تصمیمی که گرفتی، عوض نکنی.

پنالتی‌هایی که زده می‌شد، بیرانوند خیلی جلو نمی‌آمد؟

اتفاقا من وقتی برنامه 90 را دیدم متوجه شدم که او خیلی جلو آمده و باید داور تکرار می‌داد. در هرحال همه چیز گذشت و دیگر هم کاری نمی‌شود کرد که از این پس باید به فکر لیگ باشیم.

چرا خود اکبر صادقی پنالتی نزد؟

قرار بود پنالتی پنجم را بزند که به او نرسید.

پنالتی علیپور اتفاقی نبود؟

اتفاقا من به فراهانی گفتم که چرا دستش را نخواندی که گفت اصلا فکر نمی‌کردم علیپور چیپ بزند چون تا حالا این کار را نکرده بود. خود ما هم اصلا فکر نمی‌کردیم که این اتفاق بیفتد و علیپور چیپ بزند که ...

خودش که گفته به خاطر حرکت برزای این کار را کردم!

من نمی‌دانم آنها چه کری با هم داشتند ولی این را می‌توانم بگویم که پنالتی زدن 50-50 است که گاهی وقت‌ها از این اتفاقات می‌افتد.

از این پس باید برای کسب سهمیه مبارزه ‌کنید؟

در هر صورت ما باید این کار را می‌کردیم و در لیگ هم دنبال سهمیه می‌بودیم. ما برای قهرمانی جام حذفی دو بازی دیگر هم داشتیم که اگر نمی‌بردیم، سهمیه نمی‌گرفتیم. الان دیگر خیال‌مان راحت شد و راهی جز رسیدن به سهمیه در لیگ را نداریم.

بازی با سپیدرود هم راحت نیست.

هیچ بازی راحت نیست. بخصوص با تیم‌هایی که برای سقوط نکردن مبارزه می‌کنند. سپیدرود نسبت به نیم‌فصل اول خیلی تغییرات داشته که قطعا برای نباختن به مشهد خواهند آمد.

فشردگی بازی‌ها کار شما را سخت نمی‌کند؟

سخت می‌کند ولی راهی دیگر نداریم و باید عادت کنیم. ما نسبت به سپیدرود استراحت کمتری داشتیم که باید این یک بازی را هرطور شده پشت سر بگذاریم.