مصطفی حسین خانی در حاشیه اردوی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه سه ماه از میادین دور بوده و از اردوی دوم به جمع آزاکاران پیوسته است به خبرنگار مهر گفت: پس از مدتها دوری از میادین، تمریناتم را از اردوی دوم تیم ملی دوباره استارت زدم که خوشبختانه با نظر کادر فنی قرار شد در جام دانکلوف بلغارستان نیز حضور یابم. مطمئنا باید خودم را به بهترین شکل در این تورنمنت اثبات کنم.

وی تصریح کرد: طبیعتا حضور در این تورنمنت بین المللی می تواند تا حد زیادی به من و کادر فنی کمک کند تا میزان آمادگی ام مشخص شود. من از اردوی دوم به بچه های اردونشین اضافه شدم و تاکنون سه مرحله اردو را پشت سر گذاشتم، اما هیچ چیز نمی تواند همچون حضور در یک تورنمنت سطح بالا و بین المللی برای پیشرفت من در آماده سازی موثر باشد.

آزادکار تیم ملی کشتی ایران در چندین دوره رقابتهای جهانی ادامه داد: شاید برخی معتقد باشند که یک کشتی گیر با توجه به بالا رفتن سن و سالش چاره ای جز خداحافظی و دوری از عرصه ملی ندارد، ولی من با این موضوع مخالفم چراکه بارها شاهد بودیم برخی از قهرمانان عنوان دار و باسابقه در حتی در ۳۵ سالگی هم صاحب مدال جهانی شده اند.بدیهی است کادر فنی تیم ملی در این مورد با کسی شوخی ندارد و در نهایت دوبنده تیم ملی به شخصی می رسد که از همه بهتر باشد. حال این کشتی گیر خیلی جوان باشد یا مسن و باتجربه؛ موضوع این است که او بتواند از سد تمامی مدعیان وزن خود بگذرد.

حسین خانی در پایان به اهمیت حضور برخی از آزادکاران منتخب در جام دانکلف برای کادر فنی اشاره کرد و گفت: اعزام چندین آزادکار باتجربه و عنوان دار به این تورنمنت نشان می دهد که کادر فنی نظر خاصی روی این مسابقات دارد. در ترکیب تیم اعزامی چندین آزادکار بزرگ و افتخارآفرین حضور دارند که کادر فنی آنان را در جام دانکلوف بطور دقیق ارزیابی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، رقابتهای کشتی آزاد جام دانکلوف بلغارستان طی روزهای ۹ تا ۱۲ اسفندماه در شهر روسه برگزار می شود که اسامی نفرات تیم ایران به شرح زیر است:

۶۱ کیلوگرم: حسن رحیمی

۷۴ کیلوگرم: مصطفی حسین خانی

۸۶ کیلوگرم: حسن یزدانی

۹۷ کیلوگرم: رضا یزدانی

۱۲۵ کیلوگرم: پرویز هادی