به گزارش پارس نیوز، 

نوید مظفری در مورد نحوه قضاوت اشکان خورشیدی در بازی پرسپولیس و پدیده گفت: در دقیقه ۱۲ گل پدیده روی تصمیم خوب کمک داور به ثمر رسید و گل این تیم سالم بود. گل پرسپولیس هم در شرایط کاملا درست زده شد اما در دقیقه ۲۳ وقتی بیرانوند با مهاجم پدیده درگیری پیدا کرد به درستی به هر دو بازیکن تذکر داد اما باید به شجاع خلیل زاده به دلیل اینکه گردن بازیکن پدیده را گرفته بود کارت زرد نشان می‌داد.

وی افزود: در ادامه مسابقه عجیب بود که داوران سر خونین علیپور را ندیدند و او با همان شرایط بازی کرد! در دقیقه ۴۵ مسابقه هم اعتراض بازیکن پدیده به خطای هند بازیکن پرسپولیس در محوطه جریمه بی‌مورد بود. در دقیقه ۹۱ هم داور خطا روی بشار رسن را اعلام نکرد این خطا پشت محوطه جریمه پدیده رخ داد.

داور بین‌المللی سابق فوتبال ایران با اشاره به مهم‌ترین صحنه مسابقه گفت: در دقیقه ۱۰۰ مرادمند روی بودیمیر مرتکب خطای پنالتی شد. مدافع پدیده مهاجم پرسپولیس را گرفت و پرتاب کرد اما داور این صحنه مسلم پنالتی را ندید. این پنالتی می‌توانست سرنوشت بازی را تغییر بدهد. اشکان خورشیدی در این بازی خوب قضاوت کرد اما این پنالتی صحنه مهمی بود که داور آن را ندید.