به گزارش پارس نیوز، 

پرسپولیس ۲ روز دیگر در ورزشگاه آزادی در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی به مصاف پدیده می‌رود در همین مسابقات پرسپولیس پنجشنبه هفته گذشته در چارچوب هفـتۀ هجدهم مسابقات فوتبال لیگ برتر ایران با 2 گل آبی های خوزستانی را شکست داد که نکته قابل توجه این دیدار نیمکت نشینی سیامک نعمتی در این دیدار بود.

گویا سرمربی پرسپولیس با توجه به دیدار حساس این تیم با پدیده در سری مسابقات جام حذفی کشور سیامک نعمتی را به دلیل مصدوم نشدن در دیدار با استقلال خوزستان به خدمت نگرفت و با توجه به تمرینات امروز سیامک نعمتی معلوم شده که این بازیکن در دیدار با سرخ های مشهدی فیکس خواهد بود.

سرخپوشان پایتخت در چارچوب مرحلۀ یک‌چهارم نهایی جام حذفی روز دوشنبه از ساعت 17:15 در ورزشگاه آزادی به مصاف پدیده مشهد خواهند رفت.

گفتنی است، سیامک نعمتی از ابتدای لیگ هجدهم ۱۲۳۹ دقیقه برای پرسپولیس در زمین حاضر بوده و موفق شده ۳ گل به ثمر برساند و دو بار هم پاس گل بدهد و سه کارت زرد هم دریافت کرده است.

بهترین عملکرد نعمتی در فصل جاری مربوط به بازی برگشت با پدیده است که نمره ۷/۵ از ۱۰ دریافت کرد و بدترین عملکرد وی نیز در بازی رفت با استقلال خوزستان و با نمره ۵/۹ رقم خورد.