به گزارش پارس نیوز، 

ژرژ لیکنز روز دوشنبه اظهار داشت: من 40 سال است که در فوتبال حرفه ای کار می کنم و در راس تیم های مختلف باشگاهی و ملی قرار داشته ام، اما به جرات می گویم شاید فوتبال برزیل زیبا و جذاب باشد اما هواداران تراکتورسازی ایده آل هستند و در هیچ جایی نمی توان چنین عشق و علاقه ای را پیدا کرد.

وی از تراکتورسازی به عنوان تیمی بزرگ با هواداران پرشمار یاد کرد و افزود: من به خوبی می دانم مردم تبریز با این تیم زندگی می کنند، آنها عاشق هستند و هرگز از حمایت تیم خود در هر شرایطی دست بر نمی دارند.

وی ادامه داد: در مدتی که در تبریز بوده ام شاهد علاقه فوق العاده مردم این شهر به تیم فوتبال تراکتورسازی هستم، بر همین اساس تلاش می کنم از تجربیات 40 ساله ام برای سربلندی تیمم بهره جویم.

لیکنز، رویای هواداران تراکتورسازی را قهرمانی این تیم در لیگ برتر باشگاه های کشور برشمرد و ادامه داد: من، اعضای کادر فنی و بازیکنان تراکتورسازی، تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا این رویا را به واقعیت تبدیل کنیم، البته باید بگویم من بلد نیستم معجزه کنم.

وی با اشاره به بازدید خود از بازار تاریخی تبریز، اظهار داشت: این مکان دیدنی که بزرگ ترین بازار سرپوشیده جهان است، برایم فوق العاده جذاب و حیرت انگیز بود اما از همه مهمتر نوع برخورد مردم بود که مرا بسیار خوشحال کرد و همه از عشق و علاقه خود به تراکتورسازی برایم می گفتند و شاید حدود 600 عکس در این مکان با من گرفته شد که این برایم انرژی آور و هیجان انگیز است.

لیکنز به خوشحالی هواداران از پیروزی تراکتورسازی مقابل استقلال تهران نیز اشاره کرد و با بیان اینکه من با خوشحالی آنها بیشتر خوشحال می شوم، اضافه کرد: من در جاهای مختلفی مربیگری کرده ام و نسبت به چالش های فوتبال آشنایی کامل دارم؛ زمانی که در ترابوزان اسپور بودم چالشی جدی با تیم های استانبول وجود داشت که همین قضیه را بین تراکتورسازی و تیم های تهرانی را شاهد هستم.

وی، ماموریت خود در تراکتورسازی را ساختن تیم بزرگ عنوان کرد و گفت: رییس باشگاه که مردی بزرگ و آینده نگر است نیز بر همین موضوع تاکید دارد و با هماهنگی یکدیگر تلاش داریم تراکتورسازی را به بهترین باشگاه ایرانی تبدیل کنیم؛ بر همین مبنا به دنبال فراهم سازی سخت افزارهای مورد نیاز هستیم تا به موفقیت های بیشتری دست پیدا کنیم.

سرمربی تراکتورسازی، اعتماد رییس باشگاه و هواداران تراکتورسازی را مهمترین سرمایه خود در تبریز دانست و افزود: همین اعتماد به من انرژی بیشتری می دهد تا برای سربلندی تراکتورسازی تلاش کنم و همان کاری را که طی 5 سال در تیم ملی بلژیک انجام دادم و امروز نتیجه آن را همه جهان می بیند، در تبریز نیز انجام دهم.

لیکنز یادآوری کرد: طبق هماهنگی های انجام شده با رییس باشگاه و کادر فنی تراکتورسازی، در حال حاضر برنامه های هفتگی، ماهانه و همچنین دورنمایی برای فصل آینده با استفاده از مشاوران و آنالیزورهای مختلف تدارک دیده شده است تا به هدف اصلی خود در باشگاه دست پیدا کنیم.

تیم فوتبال تراکتورسازی با 33 امتیاز در رده چهارم جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران جای دارد.

این تیم پرطرفدار، جمعه گذشته در حضور نزدیک به 100 هزار هوادار خود در ورزشگاه یادگار امام تبریز، موفق شد تیم استقلال تهران را شکست دهد.