به گزارش پارس نیوز، 

پیش از این برانکو به دلیل دستمزد بالای منشا از مدیران باشگاه خواست که قرارداد این مهاجم را فسخ کنند و حالا گفته می شود که برانکو از مدیران باشگاه خواسته که برای تمدید قرارداد بشار رسن هم مبلغ قرارداد این بازیکن را افزایش ندهند. برانکو معتقد است که باید از لحاظ دستمزدی بین همه تیم تعادل برقرار باشد و با توجه به قیمت بالای دلار در شرایط فعلی، بازیکنان خارجی نباید دستمزدی بسیار بیشتر از بازیکنان ایرانی تیم بگیرند. این طرز نگاه اگرچه به خودی خود بسیار خوب است اما می تواند منجر به جدایی بازیکنان خارجی پرسپولیس شود.

در حال حاضر مباحث مالی وضعیت تمدید قرارداد رسن را پیچیده تر ازقبل کرده و در چنین شرایطی بعید نیست که  این هافبک عراقی در صورت رسیدن پیشنهاد مالی بالاتر قید تمدید قرارداد با پرسپولیس را بزند و راهی تیم دیگری شد.

عملکرد خوب بشار توجه چند باشگاه داخلی را هم جلب کرده و در صورتی که این بازیکن با پرسپولیس تمدید نکند قطعا تابستان آینده به یک مهره جذاب در بازار نقل و انتقالاتی تبدیل خواهد شد. این فرضیه را هم نمی توان دور از ذهن دانست که شاید حتی باشگاه استقلال هم با توجه به تجربه جذب منشا، برای خرید رسن هم با یک پشنهاد مالی بالا اقدام کند. بخصوص که بشار اصلا بدش نمی آید که تجربه بازی در کنار زوج خود در تیم ملی عراق یعنی طارق همام را در سطح باشگاهی هم تجربه کند.