به گزارش پارس نیوز، 

مربی سابق تیم‌های استقلال و تراکتورسازی معتقد است حواشی اطراف استقلال باعث شده تا این تیم نتواند خوب نتیجه بگیرد.

ستار همدانی درباره شکست استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز در هفته هجدهم لیگ برتر گفت: متاسفانه استقلال امتیاز بازی حساسی را از دست داد. این بازی در نیمه اول سرد، بی‌روح و کسل‌کننده بود. به نظرم استقلالی‌ها در این بازی ضعیف کار کردند، آنها در فاز حمله خیلی کم ظاهر شدند. در نیمه اول کم‌کارترین بازیکنان دو تیم دروازه‌بان بودند اما در نیمه دوم وضعیت بازی تغییر کرد و دو تیم هجومی‌تر بازی کردند.

وی ادامه داد: به نظرم بهتر بود تغییراتی در ترکیب استقلال به وجود می‌آمد، به عنوان مثال علی کریمی قبل از جام ملت‌ها مصدوم بود و بهتر بود اصلاً شفر او را به میدان نمی‌فرستاد. شاید اگر تیم با پژمان منتظری و آرمین سهرابیان در مرکز، وریا غفوری در سمت راست، میلاد زکی‌پور سمت چپ، روزبه چشمی و امید نورافکن در میانه زمین بازی می‌کرد بهتر نتیجه می‌گرفت. زمانی که استقلال توپ را از دست می‌داد، انتقال توپ از دفاع تا حمله در تراکتورسازی به وسیله حاج‌صفی خیلی خوب انجام و باعث می‌شد خط دفاعی استقلال نتواند زمان لازم را برای هماهنگی داشته باشد. در صحنه گل نیز همین اتفاق رخ داد.

هافبک سابق استقلال افزود: بعد از اینکه گل اول توسط بازیکنان تراکتورسازی به ثمر رسید جنگ در میانه‌های صورت گرفت. به هر حال هر دو تیم از مدعیان قهرمانی در لیگ برتر هستند و هر دو تیم هم به دنبال این بودند که پیروز میدان شوند و سه امتیاز این بازی را کسب کنند.

مربی سابق تراکتورسازی درباره عملکرد این تیم پرستاره گفت: مربی تراکتورسازی به غیر از 30 ثانیه آخر در بازی هیچ تعویضی انجام نداد و این موضوع برای من خیلی جالب بود، در بازی حساسی که مربیان به دنبال این هستند تا با انجام تعویض بازی را در کنترل خود قرار دهند تراکتورسازی بدون تعویض کار را پیش برد و این می‌تواند نشان دهد که چقدر این تیم به قهرمانی فکر می‌کند. به نظرم تراکتورسازی نشان داد یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی در لیگ است و امسال هر طور شده تلاش می‌کند تا جام قهرمانی را به تبریز ببرد.

مربی اسبق استقلال درباره وضعیت این تیم گفت: به نظرم وضعیت استقلال خیلی بد نیست، این تیم چند هفته گل نمی‌خورد اما برابر تراکتورسازی روی یک صحنه گل دریافت کرد. مشکل استقلال نداشتن سرعت بالا و عدم خلاقیت هافبک‌هاست. تا زمانی هم که این مشکلات حل نشود استقلال با مشکل مواجه خواهد شد. همانطور که در این بازی جنگ اصلی در میانه میدان بود و این جنگ را تراکتورسازی از استقلال برد.

کاپیتان اسبق استقلال در پایان گفت: متاسفانه استقلال درگیر حواشی است و تا زمانی که این مسائل کنترل نشود این تیم نمی‌تواند خوب نتیجه بگیرد. هر زمانی که استقلال فقط به برد و باخت فکر کرد آن وقت می‌توانیم بگوییم این تیم نتیجه می‌گیرد. استقلال به‌ خودی‌ خود حاشیه دارد و اگر باشگاه، بازیکنان و کادر فنی هم به این حواشی دامن بزنند، مشکلات بیشتر خواهد شد. این تیم اگر هدفش قهرمانی است دیگر نباید امتیاز از دست بدهد.