به گزارش پارس نیوز، 

دو تیم استقلال تهران و تراکتورسازی تبریز در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری ۱ بر ۰ تراکتورسازی به پایان رسید. پس از تک گل تراکتورسازی به استقلال، اشکان دژاگه برای خوشحالی میان هواداران تیمش رفت. استقلالی‌ها اعتقاد دارند که دژاگه باید پس از این خوشحالی کارت زرد می‌گرفت و از بازی اخراج می‌شد.

کانال تلگرام استقلال نوشت: اشکان خورشیدی داور دیدار استقلال و تراکتورسازی متاسفانه در کنار اشتباهات خود در برخی از صحنه ها، اشتباه تاثیر گذاری در جریان مسابقه و در عدم اخراج اشکان دژاگه داشت.

میرزا بیگی کارشناس داوری درباره صحنه شادی دژاگه می‌گوید: وقتی یک بازیکن بعد از گل حرکت تحریک آمیزی انجام بدهد، پیراهنش را در بیاورد و یا از فنس‌ها بالا برود باید کارت زرد دریافت کند.

کاستا اخراج شد، دژاگه نه!


عکس نشان می‌دهد که دژاگه بعد از گل در دقیقه ۵۶ باید با کارت زرد دوم جریمه می‌شد، اما داور مسابقه از اخراج بازیکن حریف خود داری کرد تا باز هم شاهد یک اشتباه بزرگ از داوران در دیدار‌های ۶ امتیازی علیه استقلال باشیم. پیش از این داوران در دیدار با سپاهان و پدیده با عدم اعلام پنالتی به سود استقلال و به اشتباه مردود اعلام کردن گل استقلال، در نتیجه مسابقه تاثیر گذار بودند.

 

استقلالی‌ها با استناد به اخراج دیگو کاستا به خاطر خوشحالی پس از گلش در بازی برابر ختافه می‌گویند دژاگه هم باید اخراج می‌شد. دیگو کاستا هنگام شادی پس از گل برابر ختافه به میان هواداران تیمش می‌رود و با کارت داور جریمه و از زمین اخراج می‌شود!