به گزارش پارس نیوز، 

محمد ترکاشوند پس از پیروزی تیمش در دیدار با شهرداری تبریز اظهار داشت: شهرداری تبریز به خاطر اینکه در هفته گذشته سایپا را شکست داده بود، از نظر روحی و روانی شرایط خیلی خوبی داشت.

وی افزود: شهرداری تیم خوبی است که اگر بازیکنانشان جدا نمی‌شدند، می‌توانست در پلی‌آف و حتی 4 تیم هم قرار بگیرد چرا که پتانسیل بالایی داشت. ما نیز 4 شکست داشتیم و در دیدار با شهرداری تبریز محکوم به برد بودیم تا حداقل رده سوم را حفظ کرده و در هفته آتی به رده دوم برگردیم.

سرمربی تیم والیبال پیکان در ادامه خاطرنشان کرد: شناخت خوبی از شهرداری تبریز داشتیم و در دو سِت نخست بازیکنانمان کم اشتباه و عالی بازی کردند. در سرویس، دفاع و توپ‌گیری عملکرد خوبی داشتیم اما در مقابل هرقدر که ما خوب بودیم، چند بازیکن آن‌ها عملکرد مناسبی نداشتند.

ترکاشوند افزود: پشت خط زن حریف را به خوبی شناسایی کرده بودیم و به خوبی او را کنترل کردیم. می‌دانستیم که باید دو بازیکن شهرداری را از جریان بازی خارج کنیم که در یک مورد موفق شدیم و اجازه عرض‌اندام به بازیکنی که در بازی گذشته نقش خیلی مهمی داشت را ندادیم.وی با اشاره به حساسیت دیدار دو تیم در سِت سوم خاطرنشان کرد: در سِت سوم مربیان آن‌ها تغییراتی داده و در دریافت توپ‌ها عملکرد بهتری داشتند.

در برخی امتیازات هم عقب افتادیم اما با توجه به تغییراتی که دادیم، بازیکنان جایگزین عملکرد خوبی داشتند و شرایط را برگرداندیم. به بازیکنان خودم و تیم شهرداری تبریز خسته نباشید می‌گویم که خوب جنگیدند.

 

سرمربی تیم پیکان در رابطه با حمایت هواداران تبریزی گفت: چند سال است که به تبریز می‌آییم اما تاکنون هیچ مشکل و حاشیه‌ای در این شهر نداشته‌ایم. آن‌ها تیم خودشان را خیلی خوب تشویق کردند و ان‌شاء‌الله هیچ حاشیه‌ای هم در آینده وجود نخواهد داشت به همین دلیل به هواداران فهیم تبریزی تبریک می‌گویم.