به گزارش پارس نیوز، 

در دیدار یازدهم رقابت‌های لیگ برتر والیبال، دو تیم سایپای تهران و شهرداری تبریز امروز در خانه والیبال مقابل یکدیگر قرار گرفتند و در پایان سایپای تهران موفق شد در یک دیدار نزدیک با نتیجه سه بر یک پیروز شود.

عادل بناکار سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز پس از شکست مقابل سایپا در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره بازی گفت: بازی خوبی را امروز شاهد بودیم. سایپا، بازیکنان و کادر فنی خوبی دارد. بازیکنان ما نیز خوب هستند و هر چه در توان داشتند، امروز گذاشتند و جنگیدند.

وی درباره اعتراضاتش به داوری افزود: ظاهراً قوانین در داوری تغییر کرده و ما از آن بی‌خبر هستیم؛ اگر تغییری در قوانین ایجاد شده، به ما اطلاع دهند تا ما این‌گونه معترض نشویم. تیم ما زحمت می‌کشد و فقط انتظار این را داریم که یک داوری سالم را تماشا کنیم. احساس من این است که قوانین را تغییر داده‌اند که اگر این‌طور است، به ما نیز اطلاع دهند!

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در پاسخ به این سؤال که چند درصد داور را در باخت امروز شهرداری مقصر می‌دانید؟ گفت: نمی‌دانم بازیکنان من تمام تلاش خود را در زمین انجام دادند و حیف است که امروز این‌گونه از داوری ضربه خوردیم. من نمی‌دانم چه کاری باید انجام می‌دادیم، تیم ما بسیار دیر بسته شد و با چنین شرایط داوری، شاید ما تا آخر لیگ نتوانیم پیروز شویم.

بناکار درباره تزریق پول به باشگاه خاطرنشان کرد: ما تمرینات این فصل را بسیار دیر آغاز کردیم و پولی به بازیکنان داده نشد. به هر حال آنها در زندگی هزینه دارند و امیدوارم شهرداری همانند 10 سال گذشته که بسیار خوب تیم‌داری انجام می‌داده، بتواند قرارداد بازیکنان را پرداخت کند.

انتهای پیام/