به گزارش پارس نیوز، 

حسین عبدی پس از قرعه کشی مرحله دوم رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا به سایت فدراسیون فوتبال گفت: تیم فوتبال زیر ۱۹ سال  با تیم های کره جنوبی، ویتنام و لبنان همگروه است. لبنان را تقریبا می شناسیم. فکر می کنم تیم خوبی است. تقریبا اکثر آنها زیر ۱۹ سال بودند که با تیم فوتبال بزرگسالان ما بازی کردند. چند بازیکن کلیدی دارند که بسیار خوب بازی می کنند.  معتقدم زمانی که هشت تیم در کنار هم قرار می گیرند، دیگر نمی توان گفت کدام تیم ضعیف و کدام تیم قوی است. ما برای موفقیت از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد. هرکدام از این ۸ تیم که بالا آمده اند برای دور دوم خودشان را آماده  کرده اند. از کره جنوبی و ویتنام اطلاعی ندارم و باید فیلم های بازیهای آنها را تهیه و مرتبا آنالیز کنیم.

وی افزود: روز گذشته دو تیم زیر ۱۶ سال و زیر ۱۹ سال با هم بازی کردند. عملکردشان در این بازی متوسط بود اما انتظار من بیشتر بود. پس از گذشت دو ماه فکر می کردم بازیکنان تغییر کنند اما این اتفاق رخ نداده بود و  احساسم این است باید اردوهای بیشتری داشته باشند. برخی از آنها در باشگاه ها نیستند و برخی در باشگاهای خود در پست های نامتعارف بازی می کنند. بر همین اساس زمانی که در اردو حضور دارند باعث می شود تا مدت زمان زیادی را برای هماهنگی با یکدیگر صرف کنیم.

وی در پایان گفت: تمام گروه‌ها سخت است و نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت.

تیم فوتبال دختران زیر ۱۹ سال ایران با صعود از مرحله نخست رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا، اردیبهشت ماه باید در مرحله دوم مسابقات به مصاف حریفانش برود. قرعه کشی مرحله دوم امروز انجام شد و شاگردان کتایون خسرویار در گروه B رقابت‌ها با تیم‌های کره جنوبی، ویتنام و لبنان همگروه شدند.

تیم‌های استرالیا، ازبکستان، میانمار، نپال، کره، ویتنام، لبنان به همراه تیم ایران هشت تیم حاضر در مسابقات هستند.

تیم‌های اول و دوم هر گروه به مرحله نهایی قهرمانی آسیا راه می یابند. در این مرحله تیم های کره شمالی، تایلند (میزبان)، چین، ژاپن به این مسابقات اضافه می شوند.