به گزارش پارس نیوز، 

رحمان احمدی درباره شکست سه بر صفر تیم ملی ایران مقابل ژاپن اظهار داشت: ما در نیمه اول بازی خوبی انجام دادیم اما نمی‌دانم چه شد که در نیمه دوم همه‌چیز به هم ریخت. تیم ملی ما در نیمه دوم آن تیم ملی همیشگی نبود. در این نیمه برای اولین بار در طول جام حتی نتوانستیم یک خطر جدی هم روی دروازه حریف ایجاد کنیم. فکر می‌کنم بچه‌ها اصلاً توقع نداشتند که دروازه‌شان باز شود و این موضوع برایشان قابل هضم نبود.

دروازه‌بان پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به صحنه گل اول تیم ملی ژاپن که روی اشتباه مدافعان ما به ثمر رسید، خاطرنشان کرد: اولین چیزی که فوتبالیست در فوتبال می‌شوند، این است که تا سوت داور را نشیدی، بازی را ادامه بده و توقف نکن. نمی‌دانم در آن صحنه چه شد که بچه‌ها اشتباه کردند. ما تاوان این اشتباه را هم دادیم و تاوانش حذف از جام ملت‌ها بود.

احمدی در مورد آینده همکاری کارلوس کی‌روش و فدراسیون فوتبال ایران گفت: کی روش 8 سال مربی ما بوده و مهمترین دستاوردی هم که از او می‌خواستیم قهرمانی در دو جام ملت‌ها بود. ما دو تیم فوق‌العاده در استرالیا و امارات داشتیم و این انتظار می‌رفت که تیم ملی صد درصد قهرمان شود. اما این اتفاق نیافتاد.