به گزارش پارس نیوز، 

همه چیز را در مورد اتفاقات دیدار دو تیم فولاد خوزستان و پرسپولیس می‌دانید؛ موضوعاتی که در روز‌های گذشته بار‌ها در موردش بحث شد و البته تمام این مباحث، بی‌نتیجه باقی ماند. پرسپولیسی‌ها در اهواز، ضعیف ظاهر شدند و اگر اعلام پنالتی را فاکتور بگیریم، اشتباهات فردی باعث این شکست بود. البته پرسپولیسی‌ها می‌گویند، چون تمرکز نداشتیم، مدام اشتباه می‌کردیم و در نهایت، این اشتباهات منجر به شکست‌مان شد.

دردسر بزرگ بابت مصاحبه عرب 

به فاصله دو روز قبل از بازی، ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس مصاحبه‌ای انجام داد و در این مصاحبه، با اشاره به اتفاقات عجیب و پیچیده در دیدار‌های قبلی تیم سرخپوش پایتخت در اهواز، از میزبان درخواست کرد امنیت کامل را برای این بازی تأمین کنند. همین موضوع برای اهوازی‌ها، ذهنیت دیگری ساخت و در این شهر، جوی به راه افتاد مبنی بر اینکه پرسپولیسی‌ها دنبال شیطنت رسانه‌ای هستند تا بازی را به جنجال بکشند. 

در هتل گفتند بازی برگزار نمی‌شود 

پرسپولیسی‌ها هنوز از هتل محل اقامت خود به سمت ورزشگاه غدیر حرکت نکرده بودند که برخی بازیکنان این موضوع را فهمیدند که احتمال لغو بازی وجود دارد. در واقع آن‌ها این موضوع را از طریق کانال‌های تلگرامی متوجه شده بودند، اما این شایعه را زیاد جدی نگرفتند. 

چند نفر زودتر از بیرانوند فهمیدند 

ماجرای اتوبوس را حتماً شنیده اید. گویا یک نفر در تماس با علیرضا بیرانوند، ماجرای لغو بازی را عنوان کرد. البته شنیدیم این فرد که یکی از بوقچی‌های تیم بود، قبل از تماس با بیرانوند به ۳، ۴ بازیکن تیم نیز پیامک داده بود، اما بیرانوند با صدای بلند، موضوع را در اتوبوس بیان کرد. 

از دود فرار کردند 

به محض اینکه اتوبوس پرسپولیس به ورزشگاه رسید، بازیکنان این تیم قصد حضور در رختکن را داشتند که سعید فتاحی از آن‌ها خواست در اتوبوس بمانند زیرا احتمال لغو بازی وجود دارد. بعد از حدود دو دقیقه، بازیکنان نسبت به بوی دود اگزوز اتوبوس شکایت کرده و خواستند از تونل خارج شوند. فتاحی هم به همین خاطر، آن‌ها را به سمت نیمکت ذخیره‌ها هدایت کرد. 

حق استفاده از دستشویی را ندارید! 

بازیکنان پرسپولیس به هر ترتیبی که بود، به رختکن تاریک رفتند. برخی از آن‌ها می‌خواستند از سرویس بهداشتی استفاده کنند، اما چون برق قطع شده بود، نتوانستند خود را به دستشویی برسانند. یکی از بازیکنان که عادت دارد به خاطر کنترل استرس خود قبل از هر بازی از سرویس بهداشتی استفاده کند، با همان شرایط برای گرم کردن بدن خود به داخل زمین رفت و در بازگشت به رختکن، وقتی برق وصل شده بود، توانست به دستشویی برود! 

بازی بدون «تیپ» 

تعدادی از بازیکنان پرسپولیس که دچار مصدومیت‌های قدیمی هستند، برای مراقبت از عضلات‌شان مجبور به استفاده از چسب‌های طبی ورزشی یا همان «تیپ» بودند ولی به خاطر تاریکی و همچنین عجله برای حضور در زمین، وقت و شرایطی برای بستن «تیپ» نداشتند. 

شعار‌های تند علیه داور و فتاحی 

اعتراض شدید بازیکنان در پایان هر دو نیمه سبب شد تماشاگران پرسپولیسی حاضر در ورزشگاه غدیر اهواز احساساتی شده و علیه داوری و همچنین سعید فتاحی، شعار‌های تند و تیزی سر بدهند. پرسپولیسی‌ها در بازگشت به رختکن نیز، جر و بحث‌هایی با یکدیگر داشتند و بابت از دست رفتن ۲، ۳ فرصت فوق العاده گلزنی هم‌تیمی‌های‌شان را شماتت می‌کردند. 

برانکو همه را آرام کرد 

بازیکنان پرسپولیس بعد از نمایش بسیار ضعیف در نیمه نخست، با شکست ۲ بر صفر و عصبانیت از شرایط بد بازی و همچنین اشتباهات داوری به رختکن برگشتند. برانکو، اما در تمام ۱۵ دقیقه بین دو نیمه تلاش کرد بازیکنانش را آرام کرده و دوباره به زمین بفرستد. به همین علت بود که پرسپولیس در نیمه دوم با آرامش بیشتر، تمرکز بالا و قدرت تهاجمی بیشتری به زمین رفت. اگر آن‌ها در بهترین وضعیت خود بودند، شاید توانایی به تساوی کشیدن بازی را هم داشتند. برانکو در پایان بازی نیز، هیچ حرفی که بوی اعتراض به عملکرد داوری داشته باشد، به زبان نیاورد و به همراه تیم از ورزشگاه خارج شد.