به گزارش پارس نیوز، 

 

پرسپولیس در یکی از حساس ترین دیدارهای هفته هفدهم رقابت های لیگ برتر مهمان فولاد خوزستان خواهد بود.

پرسپولیس در دیدار رفت توانست با سه گل به پیروزی برسد و برای تداوم صدرنشینی خود باید در این دیدار خارج از خانه هم به پیروزی برسد.

شرایط پرسپولیس نسبت به نیم فصل نخست کاملا تغییر کرده است و این بار برانکو مشکلی روی نیمکت خود نمی بیند و آنقدر بازیکن دارد که هر طور که بخواهد می تواند ترکیب تیمش را بچیند.

یکی از دردسرهای زیبای برانکو برای دیدار با فولاد پست هافبک بازیساز و تهاجمی است که باید دید که سرمربی سرخ پوشان از بین بشار رسن و سروش رفیعی به کدام بازیکن اعتماد خواهد کرد. سروش در دیدار برابر سپیدرود بسیار خوب و آماده بازی کرد و نشان داد که به روزهای اوج برگشته است اما در دیدار برابر پدیده خبری از سروش آماده نبود و برانکو هم تصمیم گرفت که بشار را به بازی بفرستد.

بازی برابر فولاد بسیار حیاتی و حساس خواهد بود و پرسپولیس به پیروزی در آن نیاز دارد. رسن از بازیکنانی است که برانکو علاقه زیادی به او دارد و همچنان بسیار آماده و سرحال است و در چند دقیقه بازی برابر پدیده هم به خوبی چنین چیزی را ثابت کرد از طرف دیگر هم سروش همواره برگ برنده برانکو بوده و با توجه به شناخت بالایی که از فولاد دارد حضورش در این دیدار اجباری است.

دردسر شیرین برانکو در نیم فصل دوم انتخاب ترکیب اصلی از بین این همه بازیکن آماده و سرحال است و که از آنها می توان به سروش و بشار رسن اشاره کرد و باید دید که برانکو کدام یک از این دو بازیکن را انتخاب خواهد کرد.سروش مثل همیشه فانتزی و زیبا بازی می کند و از طرف دیگر هم بشار رسن جوان، انفجاری و البته باتکنیک و باهوش است.