به گزارش پارس نیوز، 

استقلال تهران که این فصل لیگ برتر را به دلایل مختلف بسیار بد آغاز کرد و امتیازات زیادی را از دست داد، موفق شد در چند بازی آخر خود جبران مافات کند و با بردهای پرگل فاصله خود را با حریفانش کم کند.

 

با جذب اسماعیل گونکالوس و امید نورافکن، سرمربی آلمانی استقلال برای نیم فصل دوم آزادی عمل بیشتری برای انتخاب ترکیب تیمش دارد و تا حدودی خیالش از بابت بازیکنان جانشین هم راحت است.

 

ترکیب رویایی استقلال برای نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر ایران:

 

درون دروازه با توجه به آمادگی سیدمهدی رحمتی باید همچنان شاهد حضور این گلر با تجربه در قفس توری استقلال باشیم.

 

در خط دفاعی قطعاً پژمان منتظری و روزبه چشمی دو گزینه اصلی مرکز خط دفاعی شفر را تشکیل خواهند داد تا این تیم مانند نیم‌فصل اول خیالش از این بابت راحت باشد. اما در پست دفاع راست وریا غفوری همچنان بی رقیب است و فرشاد محمدی مهر نمی‌تواند آنچنان که باید و شاید رقیب سرسختی برای وریا باشد. در پست دفاع چپ هم با اضافه شدن امید نورافکن به احتمال بسیار زیاد این بازیکن جای میلاد زکی‌پور را در ترکیب اصلی خواهد گرفت.

 

 

 

اما در خط هافبک چهار بازیکنی که شفر اعتقاد زیادی به سبک بازی آنها دارد، می‌توانند کمربند خط میانی آبی‌پوشان را تشکیل دهند. فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و طارق همام که همگی سرحال و آماده منتظر شروع رقابت‌های لیگ هستند. نکته حائز اهمیت در این پست جایگزینی علی کریمی بعد از رها شدن از بند مصدومیت به جای فرشید باقری در ترکیب است که فعلا به مداوای مصدومیتش مشغول است.

 

و اما خط حمله استقلال: شفر در این پست چند بازیکن جوان و قبراق را دارد که هر کدام می‌توانند زوج خوبی را در کنار خرید خارجی این تیم یعنی اسماعیل گنکالوس تشکیل دهند. روح الله باقری، مرتضی تبریزی، مهدی قائدی و  اللهیار صیادمنش شانس قرار گرفتن در کنار گونکالوس را دارا هستند.

 

دروازه‌بان: سید مهدی رحمتی

 

مدافعان: پژمان منتظری، روزبه چشمی، وریا غفوری و امید نورافکن

 

هافبک‌ها: فرشید باقری، فرشید اسماعیلی، داریوش شجاعیان و طارق همام

 

مهاجمین: اسماعیل گونکالوس و روح الله باقری