به گزارش پارس نقل از ایسنا، علی فتح الله زاده از ارزان تر شدن بلیت برای هواداران استقلال خبر داد و با انتقاداتی شدید نسبت به آنچه او توهین می داند واکنش نشان داد.
* از حضور امروزتان در فدراسیون فوتبال شروع کنیم.

- امروز در فدراسیون صحبت هایی را درباره ی بلیت فروشی الکترونیکی انجام دادیم. قرار شد بلیتهای ۱۵ هزار تومانی جایگاه ویژه با قیمت ۱۲ هزار تومان به کسانی که از طریق اینترنت بلیت را خریداری می کنند فروخته شود. تماشاگران می توانند یک کارت ۱۰ هزار تومانی بخرند و آن را تا پایان فصل شارژ کنند و هر گاه به ورزشگاه بروند تنها ۱۲ هزار تومان برای نشستن در جایگاه ویژه پرداخت کنند. خودتان فرض کنید اگر ۱۰ بازی در ورزشگاه را یک تماشاگر به این ترتیب نگاه کند ۳۰ هزار تومان کمتر از حالت عادی خرج کرده است. اما درباره ی سکوهای روبروی جایگاه که ۱۰ هزار تومانی بودند قرار گذاشتیم هر کس از کارت الکترونیکی استفاده کند، ۸ هزارتومان پرداخت کند. این صحبت هایی بود که انجام دادیم و قرار شد که ان شاءالله به خوبی اجرا شود.

* در این جلسه چه کسانی حاضر بودند و این که آیا این تصمیم صرفا برای بازیهای استقلال است یا هواداران پرسپولیس هم در بازی هایشان می توانند از این مساله استفاده کنند.

- در این جلسه نماینده ی شرکت افق، آقای تاج، آقای بهروان و آقای ساکت حاضر بودند. برای بازیهای استقلال این تصمیم قطعی است اما باشگاه پرسپولیس خودش باید در این باره تصمیم بگیرد و اگر آنها هم بخواهند می توانند این کار را انجام دهند.

*دیروز استقلال توانست ذوب آهن را شکست دهد و به مرحله ی بعدی رقابت های جام حذفی راه یابد. البته نمایش این تیم چندان دلچسب نبود.

- من بازی را دیدم و باعذرخواهی از شما فکر می کنم بازی خوبی را انجام دادیم. بالاخره در زمین حریف بودیم و با آمدن تقوی ذوب آهن بهتر از قبل بازی می کند. بردن ذوب آهن در اصفهان کار بزرگی است که فقط از استقلال بر می آید. من جا دارد که از کادر فنی که در راسش آقای قلعه نویی است و بازیکنان باغیرتمان تشکر کنم که این روزها با تمام وجودشان بازی می کنند.

*حتما اطلاع دارید که آقای رویانیان ازسمت مدیر عاملی پرسپولیس استعفا داده اند. دیروز خبرنگاران به آقای گودرزی گفته اند که آیا این استعفا را قبول می کند یا خیر و ایشان جواب داده است که مسائل مهمتری وجود دارد و بعدا هم می توان در این باره صحبت کرد. این صحبت ایشان انتقاداتی را مطرح کرده است. عده ای معتقدند اگروزارت ورزش متولی این تیم است چرا باید نسبت به این دو تیم این گونه نظر دهد. اساسا آیا موضوع این دو باشگاه اینقدر کوچک است؟ شما این ماجرا را چطور ارزیابی می کنید؟

- این قضیه خیلی پیچیده است. متاسفانه صحبت ها درست انتقال پیدا نمی کند. این طور نیست که ما هروقت کم بیاوریم دست گدایی دراز کنیم مگر ما گداییم؟ متاسفانه عده ای که خصومت های خاص با ما دارند و معمولا هم طرفدار کی روش هستند هرگاه ما انتقادی می کنیم به ما حمله می کنند. تعداد اینها ۱۰ نفر است. متاسفانه آنها قلم های سالمی هم ندارند. من به موقع این تعداد اندک راکه در مطبوعات ما رخنه کرده اند و فوتبالمان را به حاشیه کشانده اند را با مستنداتم معرفی می کنم. این بحثش جداست. اما بحث دوم همانطور که گفتم بحث ما به وزارتخانه گدایی نیست و ما دو طرف نشسته ایم و با هم توافق کرده ایم که ۵۰ درصد از هزینه های تیم را ما بدهیم و ۵۰ درصد دیگر را وزارت ورزش بدهد. ما آنچه تعهد کرده بودیم دادیم و توقع داریم حالا وزارتخانه هم باید به تعهداتش عمل کند. حالا اگر هم پول نمی آورند نباید با ما توهین آمیز صحبت کنند. ما در حال زحمت کشیدن هستیم. منی که قسم خورده بودم چک شخصی ندهم پیش از داربی ۵۰۰ میلیون چک کشیدم و به امیری دادم تا از دوستانمان قرض بگیرد و به بازیکنان بدهیم. حالا اگر برابر این کار ما به ما توهین هم شود یعنی ما یک چیزی کم داریم. حتما ما یک چیزی کم داریم که هم پول بدهیم و هم وقت بگذاریم و هم توهین بشنویم. با این حال عیب ندارد. ما این چیزها را به خاطر هواداران با جان و دل می خریم. چندی پیش به یکی از دوستان هم گفتم که دو ماه بیشتر نمانده است، بعد از این دو ماه ما هم می رویم و ان شاء الله دوستان پولدارتر و قدرتمندتر می آیند و این باشگاه را اداره می کنند.

* آقای رونیان در نامه ای که در استعفایش آمده بود گفتند که چند بار از وزیر ورزش درخواست وقت ملاقات کرده بودند اما این اتفاق رخ نداده بود شما هم مساله ای مشابه داشتید؟

- آقای وزیر همیشه به ما لطف داشته البته من هیچ گاه وقت ایشان را زیاد نگرفتم. من یک بار پس از این که ایشان به وزارت رسیدند به ملاقاتشان رفتم. الان هم با آقای وزیر مشکل آن چنانی نداریم. فقط این که برخی ها حرفها را نادرست می رسانند و من وزیر را دراین ماجرامقصر نمی دانم اما توقع داریم آقایان هم مدام نگویند بعضی ها وقتی به خنسی می خورند می آیند پشت در می ایستند و پول می خواهند. این لفظ حرف درستی نیست. اگر پول هم نمی دهند می توانند محترمانه تر برخورد کنند. من امسال خیلی زجر کشیدم و شما دیدید آقای رویانیان تاب مقاومت نداشتند و رفتند. اما من نمی خواهم این اتفاق رخ دهد و من به خاطر هواداران تلاش می کنم تا پایان لیگ بایستم و به تیم کمک کنم. پس ازپایان فصل تیم را دو دستی تقدیم دوستان می کنیم واز هیچ کسی هم گلایه و ناراحتی نداریم.

به هر حال کسانی هستند که بیایند ومدیریت باشگاه را بر عهده بگیرند. پیش از این هم خیلی ها ادعا می کردند که می توانند کار کنند. آنها آمدند و وزارت ورزش به آنها گفت ۶۰ درصد به آنها می دهد و آنها تنها ۴۰ درصد درآمدزایی کند اما آن آقایان قبول نکردند و رفتند و ما که آمدیم وزارت ورزش گفت ۵۰ درصد بدهید و ما ۵۰ درصد دیگر را تامین می کنیم اما این ۵۰ درصد را به ما نمی دهند و به ما توهین هم می کنند. البته من می فهمم که وزیر مقصر نیست و بودجه بسته شده و ایشان هم دیر به وزارت خانه آمده است اما فراموش نکنید این دو تیم مال دولت است و نمی شود که خرج تیم دولتی را کس دیگری بدهد. متاسفانه یک عده ای هم پیدا شدند و مدام مغلطه می کنند و می گویند شما باید درآمد زایی کنید. مگر ما نکردیم؟ مگر ۱۳ و نیم میلیاردی که تا الان برای استقلال خرج شده را من درآمد زایی نکردم؟ چه کسی توانسته در ایران تا امروز ۱۳ میلیارد درآمدزایی کند؟ اگر یک نفر بوده است دستش را بالا کند. اصلا ۱۳ میلیارد که هیچ، هر کس توانسته است ۶ میلیارد درآمدزایی کند آن مساله را اعلام کند.

ما گفته بودیم درآمدزایی می کنیم و همه چیز نصف به نصف باشد و چرا می خواهید ما را اذیت کنید؟ من امیدوار هستم وزارت ورزش بخصوص وزیر محترم به آنچه که تعهد کردند عمل کنند. حرف نهایی من این است که ما آدمهای بامعرفتی هستیم. وقتی برویم برای کسی ایجاد مشکل نمی کنیم. اگر واقعا ازما سیر شده اند یک اشاره کنند تا ما با احترام و دودستی این پست را تقدیم کنیم. ما چسبیده به این پست و مقام نیستیم. ما یک چکه احترام می خواهیم.