به گزارش پارس نیوز، 

سرخپوشان بعد از پیروزی مقابل پدیده، امروز (پنجشنبه) ۱۸ بهمن ماه ۱۳۹۷ تمرینات ریکاوری خود را از ساعت ۱۱ در ورزشگاه شهید کاظمی و زیر نظر کادر فنی انجام دادند.

* بازیکنان ابتدا در سالن بدنسازی زیر نظر مارکو به انجام حرکات کششی، نرمشی و عبور از موانع پرداخته و پس از گرم شدن بدن‌ها وارد زمین چمن شدند.

* در زمین چمن ورزشگاه شهید کاظمی، قرمزپوشان بار دیگر کار خود را با مارکو ادامه دادند. کار با توپ، دو‌های سرعتی و برنامه استقامتی در دستور کار بازیکنان قرار گرفت.

* دروازه‌بان‌ها هم با ایگور به تمرینات اختصاصی دروازه‌بانی پرداختند.

* آدام همتی ابتدا زیر نظر کادر پزشکی و پس از آن با مارکو تمرینات اختصاصی خود را انجام داد. حسین ماهینی هم برنامه‌های خود را دنبال کرد.

* در مرحله بعدی تمرین، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند. یک گروه زیر نظر برانکو و گروه دیگر با زلاتکو به انجام کار‌های تاکتیکی پرداختند.

* در بخش بعدی تمرین، بازیکنان در قالب دو تیم به فوتبال درون تیمی مشغول شدند. کریم باقری همپای بازیکنان پا به توپ شد و به بازی پرداخت. علیرضا بیرانوند هم در پست مهاجم بازی کرد.

* بازیکنان اصلی در دیدار روز گذشته، راهی رختکن شدند و دیگر بازیکنان به ارسال از جناحین، شوت به دروازه و فوتبال در نیمی از زمین را در برنامه داشتند.

* پایان بخش تمرین امروز نیز سرد کردن بدن‌ها بود که بعد از آن بازیکنان راهی رختکن شدند.