به گزارش پارس نیوز، 

اسماعیل هلالی، پیشکسوت فوتبال درباره پیروزی پرسپولیس برابر پدیده شهر خودرو در هفته شانزدهم لیگ‌برتر اظهار کرد: در یک ربع اول پدیده بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت. اما در بیست دقیقه بعد بازی، پدیده عملکرد خوبی نداشت و در همان زمان بود که پرسپولیس توانست گل‌های بازی را به ثمر برساند. در کل پرسپولیس در بازی که حقش بود به پیروزی رسید و تیم پدیده در شرایط خوبی نبود تا در این بازی به موفقیت برسد.

او ادامه داد: تعطیلات لیگ، نشان داد که هنوز تیم‌ها بعد مدت‌ها شکل واقعی خودشان را ندارند و باید زمان بگذرد تا تیم‌ها به سطح واقعی خودشان برسند.

هلالی در مورد عملکرد بازیکنان جدید پرسپولیس که در این بازی حضور داشتند گفت: سروش رفیعی نیاز به بازی و حمایت دارد. رفیعی دو فصل پیش زمانی به پرسپولیس آمد که هم تیم و هم خودش در شرایط خوبی به سر می‌برند. اما در حال حاضر رفیعی در مصدومیت به سر می‌برد و تازه از بند مصدومیت رها شده است. بودیمر هم عملکرد بدی از خود به نمایش نگذاشت و نیاز به زمان دارد تا شرایط خود را مقداری بهبود ببخشد تا وضعیت ایده‌آل خود برسد. مهدی شیری شکل بازی خوبی دارد و می‌تواند روز به روز از اینی که هست بهتر شود.

این پیشکسوت در پایان گفت: پرسپولیس دوران بدنسازی سخت و آماده‌سازی پرفشاری را سپری کرده و این بردهایی که به دست می‌آید می‌تواند شرایط روحی تیم را بهبود ببخشد و فشارهای موجود را کاهش دهد.