به گزارش پارس نیوز، 

تیم فوتبال داماش گیلان عصر فردا در هفته نوزدهم رقابت های لیگ دسته دوم در اهواز مهمان تیم فوتبال استقلال اهواز می باشد.

دیدار دو تیم برای هر یک از تیم ها از یک نظر و حیث از اهمیت ویژه ای برخوردار است داماشی ها که به تازگی با خلق شگفتی به فینال رقابت های جام حذفی باشگاه های کشور راه یافته اند و در آستانه آسیایی شدن قرار گرفته اند حال باید به دنبال تحقق هدف اصلی خود یعنی صعود به لیگ یک باشند آنها که در حال حاضر در رده دوم جدول گروه اول مسابقات لیگ دو قراردارند بایستی فردا در ورزشگاه غدیر اهواز برابر استقلال ریشه دار و قدیمی صف آرایی کنند که این روزها حال و روز خوبی ندارد و با قرار گرفتن در پایین جدول به شدت به دنبال این است که خود را از منطقه سقوط نجات دهد.

تقابل فردای دو تیم یادآور سال های گذشته است که دو تیم در سطح اول فوتبال کشور حضور داشتند و جزء تیم های ریشه دار باشگاهی کشورمان محسوب می شوند.

داماشی ها با یک بازی کمتر با ۳۰ امتیاز و با اختلاف امتیازی ۵ امتیازی از خوشه طلایی صدرنشین در رده دوم قرار دارد و چشم به بازی های آینده خود و صدرنشین گروه دارد تا با تزلزل تیم صدرنشین خود را به صدر جدول برساند.

استقلال اهواز نیز با ۱۶ امتیاز در رده دهم و همچنان در منطقه خطر قرار گرفته است.

از لحاظ آماری استقلالی ها با ۳۴ گل خورده در ۱۸ بازی عنوان ضعیف ترین خط دفاعی لیگ را به نام خود ثبت کرده اند و مطمئنا فردا خط دفاعی این تیم برابر داماشی که با ۲۵ گل زده دومین خط حمله لیگ را پس از مقاومت در اختیار دارد را خواهد داشت.

کوبل داوری :

هادی علی نیافر - علیرضا مرادی - مهدی معماری - یاسر بابایی - ناظر داوری : اسماعیل آمری