به گزارش پارس نیوز، 

بهروز پرورش‌خواه ابراز امیدواری کرد جذب بازیکنان جدید بتواند کمک‌حال استقلال شود تا در دور برگشت نتایج بهتری برای این تیم رقم بخورد.

پیش‌بینی تان برای دور برگشت مسابقات لیگ برتر چیست؟

پیش از هر چیز باید به نحوه آماده‌سازی تیم‌ها نگاه کنیم. برخی تیم‌ها در این مدت برنامه‌ریزی خوبی داشتند و برخی برای رفع تکلیف کار می‌کردند. آن تیم‌ها که عالی برنامه‌ریزی و تمرین کردند، قطعاً نسبت به تیم‌های دیگر نتایج بهتری خواهند داشت.

استقلال را در دور برگشت چطور تیمی تصور می‌کنید؟

فوتبال بحث آمار و ارقام است. هر تیمی باید طبق برنامه‌ریزی درست بدنسازی کند، روز‌های مشخصی را به وزنه و کار هوازی بپردازد و به اندازه کافی دیدار‌های تدارکاتی داشته باشد. هر تیمی در این رابطه ضعیف کار کرده باشد ضعیف هم نتیجه می‌گیرد. استقلال دیرتر از همه تیم‌ها شروع به تمرین کرد و قطعاً از این نظر نسبت به دیگر رقبا جا می‌ماند ولی…

… ولی چه؟

اما اگر همین تیم بتواند به خوبی به دور برگشت ورود کند، در فواصلی که برای استراحت پیدا می‌کند توان بازیافت قوای بدنی بازیکنانش را خواهد داشت. این به شرطی است که تیم با قدرت به دور برگشت ورود کند.

 تا چه اندازه به این مهم امیدوار هستید؟

ما که هنوز بازی بازیکنان خارجی تیم را در ترکیب استقلال ندیده‌ایم. ولی با توجه به همان چیزی که در دیدار‌های آخر استقلال در دور رفت به یاد داریم می‌توان پیش‌بینی کرد که اگر این بازیکنان جدید در حد ۵۰ درصد آنچه از آن‌ها تعریف می‌شود هم باشند قطعاً در دور برگشت به استقلال کمک شایانی خواهند کرد.

استقلال غیر از این دو بازیکن باز هم نیاز دارد یار خارجی بگیرد؟

این بستگی به نحوه استفاده سرمربی تیم از این بازیکنان دارد. ولی فکر می‌کنم الان استقلال از نظر قوای تهاجمی تکمیل شده و باید یک مدافع وسط بیاورند. با بازگشت محسن کریمی و داریوش شجاعیان استقلال توان تهاجمی خوبی دارد. باید به فکر دفاع وسط باشند.

بازی اول با پیکان را چطور پیش‌بینی می‌کنید؟

قطعاً بازی آسانی نیست. پیکان با سرمربی جدیدش برای ابراز وجود در لیگ به زمین می‌آید و این می‌تواند برای استقلال کار را سخت کند. البته استقلال هم در شرایطی است که می‌خواهد فاصله اش با صدر جدول را کم کند. امیدوارم استقلال بازی را ببرد و از کورس عقب نماند.