به گزارش پارس نیوز، 

بازیکن سیه چرده نیم فصل قبل پرسپولیسی ها که در روزهای اخیر شایعه حضورش در تیم آبی پوشان پایتخت مطرح بوده اکنون در آستانه ملحق شدن به جمع استقلالی ها قرار دارد. البته مذاکره کنندگان آبی ها در حال چانه زنی های نهایی با گادوین منشا هستند و به نظر می رسد که توافقات نهایی با این ستاره بسیار نزدیک است اما به هر حال اگر توافقات مالی نیز به انجام برسد در ساعات آینده جدیدترین خبرها را پیرامون این موضوع به اطلاع شما هواداران عزیز استقلال خواهیم رساند.

 

مهاجم نیجریه‌ای فصل گذشته سرخپوشان پایتخت، بعد از اینکه با مدیران این تیم و البته سرمربی پرسپولیس به مشکل خورد و با توجه به اینکه قراردادش با پرسپولیسی ها به پایان رسیده بود، از این تیم جدا شد.

 

 

 

البته در مورد منشا و دلیل جداییش از پرسپولیس شایعات زیادی مطرح شد که شاید یکی از مهم‌ترین آنها، بحث بستن قرارداد به دلار بود که مدیریت سرخ‌پوشان پایتخت این درخواست را نپذیرفت و در نهایت دو طرف تصمیم به قطع همکاری گرفتند.

 

در دو سه روز اخیر خبرهای زیادی در مورد پیشنهاد باشگاه استقلال به منشا منتشر شده که بعضاً تکذیب و گاهی هم تایید شد. اما امروز یکی از منابع بسیار نزدیک به باشگاه استقلال اعلام کرد که دو طرف صحبت‌های نهایی را با یکدیگر انجام داده‌اند و توافقات کلی و خوبی هم صورت گرفته است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد گادوین منشا طی یکی دو روز آینده رسماً به عنوان بازیکن آزاد پیراهن آبی‌پوشان را بر تن خواهد کرد.

 

ظاهرا وینفرد شفر طی روزهای اخیر خواهان به خدمت گرفتن یک مهاجم دیگر شده و استقلالی‌ها تصمیم دارند گادوین منشا را جذب کنند. اگر چه مسئولان باشگاه استقلال طی روزهای گذشته حضور منشا در این باشگاه را تکذیب کردند اما به نظر می‌رسد وی تا امشب قراردادش را با آبی پوشان به امضا خواهد رساند.