به گزارش پارس نیوز، 

ماریو بودیمیر، مهاجم ۱۹۳ سانتی متری سابق دیناموزاگرب در فصل نقل و انتقالات زمستانی با عقد قراردادی به پرسپولیس تهران پیوست و امیدوار است در این تیم بتواند عملکرد خوبی داشته باشد. ماریو در نیم فصل نخست در تیم دیناموزاگرب کرواسی بازی می‌کرد و بلند قد‌ترین بازیکن این تیم محسوب می‌شد.

او در چارچوب ۸ دیدار ۵ گل برای تیم قبلی اش گل زد، اما کادرفنی دینامو از او رضایت نداشت و با جدایی او موافقت کرد. بودیمیر که اکنون دچار مصدومیت شده و وضعیتش برای دیدار با پدیده مشهد مبهم است، در دیدار با سپیدرود رشت یک نیمه برای تیمش بازی کرد و عملکرد خوبی داشت.

طبق اعلام رسانه‌های کروات به نقل از ترانسفرمارکت، دیناموزاگرب به دلیل پیوستن بودیمیر به پرسپولیس ۷۵۰ هزار یورو درآمد زایی کرد و هزینه این تیم برای خرید بازیکن ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار یورو بود. البته پندار خمارلو، مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد، پولی بابت رضایت نامه به باشگاه دیناموزاگرب پرداخت نکردیم.

او افزود: قرار بود بودیمیر خودش برای دریافت رضایت‌نامه‌اش اقدام کند و با او به عنوان بازیکن آزاد قرارداد بستیم و حالا اینکه بین او و باشگاه دیناموزاگرب چه اتفاقی رخ داده را نمی‌دانیم.

البته طبق شنیده‌ها قرارداد او با پرسپولیس نزدیک به ۴۰۰ هزار یورو است که با ۷۵۰ هزار یورو پول رضایت نامه ارزشی حدود ۱۵ میلیارد تومان پیدا می‌کند.

گفتنی است، مسئولان پرسپولیس هیچ پولی بابت رضایت نامه به باشگاه دینامو پرداخت نکردند و تنها با بودیمیر قرارداد بستند.