به گزارش پارس نیوز، 

وقتی سرخ ها مقدمات بازگشت مهدی طارمی را فراهم می کردند، کمتر کسی فکر می کرد دو سال بعد اوضاع به این شکل بحرانی شود. در تابستان 95 مدیران پرسپولیسی از جذب یک مهاجم ناکام ماندند و مجبور شدند به درخواست طارمی برای بازگشت پاسخ مثبت بدهند تا اکنون اوضاعِ این تیم در فصل نقل و انتقالات بسیار سخت شود.

هم اکنون صادق محرمی، فرشاد احمدزاده و محسن مسلمانبازیکنان جدا شده هستند و تکلیف کمال کامیابی نیا، محمد انصاری و وحید امیری نیز مشخص نیست. اما با فرض تمدید قرارداد این سه نفر هم پرسپولیس با کمبود جدی نیروی انسانی روبروست.

بازگشت و تمدید قرارداد امید عالیشاه خبر خوبی برای پرسپولیسی ها خواهد بود. عالیشاه در لیگ های سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان تیم بود و نقش زیادی در دو نایب قهرمانی سرخ ها داشت اما در لیگ شانزدهم نیمکت نشین شد و به همین دلیل به خدمت سربازی رفت.

او می تواند در پست های وینگر راست و چپ، مهاجم سایه  و... برای پرسپولیس بازی کند و باتوجه به علاقه برانکو به بازیکنان چند پسته و همچنین نیاز قرمزها به چنین مهره ای، عالیشاه می تواند بار دیگر به یکی از مهم ترین بازیکنان تیم تبدیل شود.

سرخپوشان پایتخت در مجموع عناصر هجومی خوبی دارند. سیامک نعمتی، بشار رسن، وحید امیری، علی علیپور، امید عالیشاه، گادوین منشا و چند بازیکن جوان، پتانسیل این را دارند که گلیم پرسپولیس را از آب بیرون بکشند اما آن چه که پروفسور ایوانکوویچ را نگران کرده، کمبود عناصر دفاعی و البته نبود بازیکنانی برای تغییر روند مسابقه در طول بازی است.

البته مربیان کروات کار کردن با بازیکنان محدود را بیشتر می پسندند؛ حداقل این موضوع را در برانکو ایوانکوویچ به وضوح دیده ایم. او در لیگ های پانزدهم و شانزدهم با دست بسته وارد میادین شد اما هم به نتایج خوبی رسید و هم نمایش های قابل قبولی را ارائه کرد.

اما فراموش نکنیم که قرمزها یک نیم فصل سخت و حضور در میادین مختلف را تجربه خواهند کرد. شاید پیروزی در 10 بازی نخست لیگ برتر و عبور به سلامت از سوپر جام یا یک چهارم لیگ قهرمانان، وضعیت تیم را تغییر دهد چرا که در نیم فصل قطعا تیم تقویت خواهد شد.

اکنون بیش از هر چیز، پرسپولیسی ها به جادوی برانکو ایوانکوویچ امیدوارند. همان جادویی که در سه فصل اخیر کشتی پرسپولیس را به ساحل آرامش رسانده و انتظار می رود از پس عملیات غیرممکن در لیگ هجدهم نیز بر بیاید.

۱. علیرضا بیرانوند

۲. رادوشویچ

۳. سیدجلال حسینی

۴. شجاع خلیل زاده

۵. محمد انصاری

۶. حسین ماهینی

۷. شایان مصلح

۸. احمد نوراللهی

۹. بشار رسن

۱۰. سیامک نعمتی

۱۱. امید عالیشاه

۱۲. علی علیپور

۱۳. گادوین منشا

۱۴. وحید امیری

۱۵. کمال کامیابی نیا