به گزارش پارس نیوز، 

یک خبرنگار عربی که سابقا در کنفدراسیون فوتبال آسیا کار کرده بود، در جدیدترین پست توییتری خود خبر از حضور فن مارویک به جای کارلوس کی روش روی نیمکت ایران داد.

اما برت فن مارویک سابقه حضور در تیم ملی فوتبال عربستان را دارد، او در سال ۲۰۰۶ تیم ملی عربستان را بعد از ۱۲ سال راهی جام جهانی کرد. هم چنین در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه رهبری تیم ملی فوتبال استرالیا را بر عهده داشت. اما ماموریت وی در این تیم طولانی نبود و درنهایت  استرالیا ضمن هم گروه شدن با تیم‌های ملی دانمارک، پرو و فرانسه در عین شایستگی با جام خداحافظی کرد.

یکی از بهترین عملکرد‌های تحسین برانگیز مارویک با تیم ملی فوتبال هلند بود که  سال ۲۰۱۰ با این تیم به فینال جام جهانی رسید. مارویک سابقه سرمربی گری در تیم‌های باشگاهی آ. زد آلکمار و فاینورد هلند، هامبورگ و دورتموند آلمان را در کارنامه دارد.

سرمربی ۶۶ ساله هلندی علاقه‌ای به حضور طولانی مدت در تیم‌ها ندارد و پس از کسب قهرمانی یا افتخار تیم مورد نظر را ترک می‌کند. وی همچنین به پاسخ قرارداد طولانی مدت تیم ملی فوتبال مصر جواب منفی داده بود.

با این حال نام وی به عنوان جایگزین کارلوس کی روش در کسوت سرمربی گری تیم ملی به گوش می‌خورد. باید دید حضور وی به صورت طولانی یا کوتاه مدت در تیم ملی ایران نهایی می‌شود یا خیر.