به گزارش پارس نیوز، 

«رضا عنایتی» روز شنبه اظهار داشت: استقلال برای حضوری پرقدرت در نیم فصل دوم لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا کار بسیار سختی پیش رو دارد و اگر می خواهد نتایج خوبی بگیرد باید هرچه سریعتر نسبت به تقویت تیم خود اقدام کند. کار آنها راحت نیست. استقلال باید برای رسیدن به جمع تیم های مدعی تلاش زیادی نشان دهد و مثل هفته های ابتدایی فصل، امتیازات را به رقبا واگذار نکند. تیمی که می خواهد قهرمان شود باید کمتر نوسان داشته باشد.

مهاجم سابق استقلال خاطرنشان کرد: هنوز بر این باور هستم که مشکل گلزنی استقلال به نداشتن یک مهاجم نوک کلاسیک بر می گردد. استقلال مهاجمی می خواهد که حداقل از دو یا سه موقعیت، یکی را گل کند. نفراتی که در خط حمله این تیم بازی می کنند مهاجم سایه هستند. الان وقتی به جدول گل زنان استقلال نگاه می اندازیم می بینیم سهم مهاجمان این تیم کمتر از سایر خطوط است و این یک اشکال است. برای چندمین بار پیشنهاد می دهم اولین خرید استقلال مهاجم نوک باشد.

عنایتی تصریح کرد: استقلال در این فصل در خصوص جذب بازیکنانی مثل الحاجی گرو و نیومایر عملکرد خوبی نداشت و این موضوع با انتقادهایی نیز همراه بود. حالا قطعاً حساسیت‌ها بیشتر خواهد شد و استقلال باید بازیکنی جذب کند که کیفیت بالایی داشته باشد. مهاجم معمولی خارجی به درد استقلال نمی‌خورد و شما دیدید که با آمدن گرو هم شرایط تغییری پیدا نکرد.

او درباره این که استقلال چقدر شانس قهرمانی در مسابقات لیگ برتر دارد گفت: هنوز شانس هایی برای این تیم باقی مانده است اما آن ها باید بدانند در نیم فصل دوم جای کوچک ترین اشتباهی ندارند و باید از همان هفته اول شروع خوبی در مسابقات داشته باشند.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: از مسئولان استقلال درخواست می کنم اگر می خواهند بازیکن به خدمت بگیرند بازیکن طراز اولی جذب کنند که به این تیم کمک کند و اگر قرار بر این است بازیکن درجه دوم بگیرند بهتر است به جوانهایشان بها دهند.