به گزارش پارس نیوز، 
در ادامه هفته شانزدهم لیگ برتر سه‌شنبه ۳ مسابقه دیگر برگزار می‌شود. تیم صدرنشین سپاهان میهمان صنعت نفت آبادان است، ذوب آهن به مصاف نساجی می‌رود و سایپا و سپیدرود هم بازی جذابی را در رشت برگزار می‌کنند.
نگاهی به این دیدارها می‌اندازیم:

 

سپیدرود رشت- سایپا؛ دوئل دایی و کریمی

 

نارنجی‌پوشان یک هفته بعد از  شکست مقابل تیم دسته دومی داماش گیلانیان و حذف از جام حذفی دوباره به ورزشگاه سردار جنگل رشت بازمی‌گردند. این مرتبه علی دایی باید مقابل همبازی سابقش علی کریمی قرار بگیرد. فصل گذشته داماش با وجود شرایط نامناسبی که در جدول داشت سایپا را با دایی برد. اکنون هم سپیدرود بازهم برای بقا نیاز حیاتی به سه امتیاز مسابقه دارد ولی سایپا در میانه جدول جا خوش کرده است. دایی دوست ندارد که دومین باخت را در شهر رشت متحمل شود. سپیدرود هم با وجود بازی خوب مقابل پرسپولیس در ثانیه‌های آخر بازی گل خورد و از گردونه رقابت های جام حذفی کنار رفت. دوئل شهریار( لقب دایی)  و جادوگر فوتبال ایران( لقب کریمی) دیدنی است. این دو اسطوره فوتبال ایران سال‌هاست که رابطه گرمی باهم ندارنداما همیشه قبل از چنین مسابقاتی یکدیگر را در آغوش می‌گیرند و عکس یادگاری باهم می‌اندازند.

 

سپیدرود اگر بتواند سایپا را شکست بدهد به بقا در لیگ برتر امیدوارتر می‌شود و نارنجی‌پوشان تهرانی ممکن است چند پله در جدول سقوط کنند! در صورت برد سایپا هم وضعیت تیم علی کریمی در جدول وخیم‌تر می‌شود و این تیم همچنان در رده پانزدهم جدول لیگ باقی می‌ماند.

 

در بازی رفت سپید رود در تهران ۳ بر صفر شکست خورد. با این حال سایپا در هشت هفته اخیر لیگ برتر بردی نداشته است و این تیم روی نوار باخت و مساوی گام برداشته است. 

 

صنعت نفت آبادان - سپاهان اصفهان؛ صدرنشین در برزیل ایران!

 

زردپوشان اصفهانی  بدون باخت صدرنشین لیگ برتر  هستند. تیم قلعه‌نویی سه‌شنبه در آبادان باید به میدان برود شهری که فوتبال برایشان فراتر از یک ورزش است و مردمش با عشق به فوتبال زندگی می‌کنند. صنعت نفت زیبا بازی می‌کند اما در نتیجه‌گیری گاهی بدشانس بوده است. نبرد امیر قلعه‌نویی با سرجیو مربی نفت آبادان دیدنی خواهد بود. یک طرف سرمربی ایرانی که نتیجه‌گیری در فوتبال را به خوبی بلد است و طرف دیگر مربی که تلاش کرده تیمش تهاجمی و تماشاگر پسند بازی کند. بازی رفت دو تیم بدون گل به پایان رسید اما این مرتبه هر دو تیم به دنبال برد هستند. سپاهان نمی‌خواهد صدر جدول را از دست بدهد و نفت آبادان هم به فکر رسیدن به نیمه بالایی جدول است.

 

ذوب آهن اصفهان - نساجی مازندران؛ اولین برد تیم منصوریان یا جلالی؟

 

سبزپوشان اصفهانی که در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا هم حضور دارد در لیگ برتر خوب نتیجه نگرفته است. تیم ذوب آهن ۱۰ هفته است که رنگ برد را ندیده است و همه منتظرند ببیند که در تعطیلات ۵۱ روزه لیگ برتر، علیرضا منصوریان چه تغییراتی در تیمش انجام داده است آیا او می‌تواند اولین برد را با ذوب آهن دشت کند یا نه؟ هیچکس در ابتدای فصل تصور نمی‌کرد که سبزپوشان اصفهانی در این فصل فانوس بدست باشند.ذوب آهن برای فرار از رتبه سیزدهم تلاش می‌کند.  نساجی هم با مجید جلالی به دنبال حفظ جایگاهش در میانه جدول است. بازی رفت دو تیم را ذوب آهن برد و اکنون این تیم در خانه‌اش به مصاف نساجی دگرگون شده می‌رود. هر دو تیم سرمربی‌شان را تغییر داده‌اند و باید دید که  مربیان جدید چگونه تیم‌هایشان را آماده کرده‌اند.

 

برنامه مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر: 

 

دوشنبه ۱۵ بهمن ۹۷

 

پارس جنوبی جم- فولاد خوزستان – ساعت ۱۶:۰۰ – ورزشگاه تختی جم بوشهر

 

استقلال خوزستان – ماشین سازی تبریز – ساعت ۱۶:۰۰ – ورزشگاه غدیر اهواز

 

سه شنبه ۱۶ بهمن ۹۷

 

سپیدرود رشت- سایپا تهران – ساعت ۱۵:۳۰ – ورزشگاه سردار جنگل رشت

 

صنعت نفت آبادان- فولاد مبارکه سپاهان – ساعت ۱۶- ورزشگاه تختی آبادان

 

ذوب‌آهن اصفهان - نساجی مازندران – ساعت ۱۸:۱۵ – ورزشگاه فولاد شهر اصفهان

 

چهارشنبه ۱۷ بهمن ۹۷

 

تراکتورسازی تبریز - نفت مسجدسلیمان – ساعت۱۵:۳۰ – ورزشگاه یادگارامام تبریز

 

پرسپولیس تهران- پدیده مشهد – ساعت ۱۷– ورزشگاه آزادی تهران

 

پنجشنبه  ۱۸ بهمن ۹۷

 

پیکان تهران- استقلال تهران – ساعت ۱۵:۴۵ – ورزشگاه شهدا شهر قدس تهران